>>531731 Öööh, aijaa? Niin ku se oli niin paska koodaamaan, niin se alko ettii hädissään muita töitä kun oli liian vaikeaa esittää hyvää koodaajaa. Joo, siis kyllähän minäkin osaan esim. pelata jalkapalloa.
Naiset on pääsääntöisesti viisvuotiaan lapsen tasolla henkisesti. Ja mitä nätimpi on, sitä vähemmän löytyy aivokapasiteettia. Toki poikkeuksia on ja hyvä niin, mutta pääsääntöisesti.. siinä mielessä muslimeilla on hyvä ajatus, että naiset on huolenpidon alaisia että eivät onnistu vahingoittamaan itteään vahingossa.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Marx
Mestari uskoi seiskan valheeseen
Antti K.
Vähän luikuria voi aina laskea.
En mää niinku..
Sanna TV 2
Kyllä professori, nyt eletään muunnellun euklidian aikoja
Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää!
Paras aprillipila tähän asti.
Takki kääntyy..
Enemmän veroja vai pienemmät palkat?
Sosialismi ja nuoret.
Jotain rajaa!
Ilon ja onnen päivä
Yle propagandaa taas 30.
Pakollinen meemi.
Kulttilaiset sevattu
karkkipäivä
Olennaisin neekerioppi
Uus ö-luokan Amerikkalainen elokuva: Avaruusnekrujen kosto