Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 820 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

OG discoläpsyttelijä OG discoläpsyttelijä
Hyvin on ympäristöministeri asioista perillä 🤦‍♂️ Hyvin on ympäristöministeri asioista perillä 🤦‍♂️
Laura ja Leo - Mediamonsteri Laura ja Leo - Mediamonsteri
Jauhotus Jauhotus
Persujen npc-lampaat Persujen npc-lampaat
Taas demari tietenkin 😄 Taas demari tietenkin 😄
Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia
Aatu Aatu
Sama poppoo Antifan, LGBT:n, BLM:n takana Sama poppoo Antifan, LGBT:n, BLM:n takana
Vihiriät Vihiriät
Iiris ja vaalit. Iiris ja vaalit.
Vaalitulos Vaalitulos
The Left wants to abolish the Police....does the Black community The Left wants to abolish the Police....does the Black community
Homoilu on juutalaista Homoilu on juutalaista
Teachers Are HORRIFIED Their Students Follow People Like BEN SHA Teachers Are HORRIFIED Their Students Follow People Like BEN SHA
etuoikeutetuin etuoikeutetuin
Persut Persut
Meikän ilme kun kuuntelen vihervasureiden kovistelua.. Meikän ilme kun kuuntelen vihervasureiden kovistelua..
"Vasurit loukkaantuvat helposti" "Vasurit loukkaantuvat helposti"
Ilkeät natssit!! Ilkeät natssit!!
Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää! Hyvää Luganskin kansantasavallan 5-vuotispäivää!
Vasurit ja vihreät Vasurit ja vihreät
Intian kosto Intian kosto
Vasurit on hyödyttömiä kehareita ja roskasakkia Vasurit on hyödyttömiä kehareita ja roskasakkia
 672 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
19.11.2021 11:33:41
[ + 5 | ]

Ihana nainen

[58714] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [720x1600] [] []
tiedosto.jpg

19.11.2021 12:16:20
#518749 [+10] Piilota Suosittele

Olen huomannut, että tietyn tyyppisillä ihmisillä on samantyyppiset asukokonaisuudet. Mm. silmälasit ovat samantyyppisiä sekä tukkatyyli on samantyyppinen. Myös läskin kerääntyminen on samantyyppistä.

Kaikki nämä henkilöt vannovat tuhoavansa persuja ja natseja.

19.11.2021 17:45:04
#518808 [+7] Piilota Suosittele

syön natseja aamupalaksi

Vähän on kyllä sen näköinenkin, että niellaissut kokonaisen Göringin ja kasan luftwaffeleita jälkiruuaksi.

[ 14 viestiä | ]