Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 834 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

The Left wants to abolish the Police....does the Black community The Left wants to abolish the Police....does the Black community
Ruotsin lähiövertailua Ruotsin lähiövertailua
Pillupuhelin taas äänessä Pillupuhelin taas äänessä
Melkoinen mainos 🤣 Melkoinen mainos 🤣
Mitä vittua ja Osmo Mitä vittua ja Osmo
Väyrynen Väyrynen
VKK Kesäkokous VKK Kesäkokous
Polpotiikkaa Polpotiikkaa
Kari. Kari.
Syy äänestää Sale jatkokaudelle Syy äänestää Sale jatkokaudelle
Sanna tekee, eikä meinaa. Sanna tekee, eikä meinaa.
suolaista suolaista
Äiti aurinkoinen Äiti aurinkoinen
Ohisalo. Ohisalo.
Letsgobrandon Letsgobrandon
Upeaa, mahtavaa! Upeaa, mahtavaa!
Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan! Jalot ritariveljet nouskaa taisteluun pahuutta vataan!
Capitolin shamaani 2.0 (suomi vrs.) Capitolin shamaani 2.0 (suomi vrs.)
Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa. Palaa maailma, olisipa maissinsiemeniä nuotioon laittaa.
Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle Kärnä, tuo lapin lahja ihmiskunnalle
Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta Taas uusi harhautus yritys epsteinin listasta
Hs propagandaa taas. Hs propagandaa taas.
Jordan Peterson Jordan Peterson
Taas demari tietenkin 😄 Taas demari tietenkin 😄
 434 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.43 MB, 1 tiedosto
23.10.2021 08:38:53
[ + 4 | ]

Denmari, totta kai.

[57704] [Screenshot_20211023-083811_Twitter.jpg] [0.43 MB] [1080x952] [] []
Screenshot_20211023-083811_Twitter.jpg

kunnianloukkaus

23.10.2021 08:53:32
#509939 [+1] Piilota Suosittele

Saisivat erottaa puolueesta, mutta uutinen ei kerro suoraan mitä tuo mätisäkki teki.
Uutisen mukaan oli mennyt henkilökohtaisuuksiin arvostelemalla Facebook Kokkola sivulla syytteen nostaneen terveyttä.
Kommentit oli kuitenkin poistettu, mutta sitäkään ei ole kerrottu, että kenen toimesta.

23.10.2021 09:57:57
#509960 [+2] Piilota Suosittele

Minusta saisi tulla pakkorokotus kaikille. Samalla voitaisiin tehdä pakko muuallekin. Pakko käydä töissä. Jos et kävisi ei tule mitään tukea. Kaikki tuki pitäisi poistaa. Olisi pakko olla sopusuhtainen tai muuten veroprosentti noususi 20%

Alkaisi tuloksia tulemaan kaikille. Jos ei tulisi, sitten rehuksi.

23.10.2021 21:14:29
#510146 [+-] Piilota Suosittele

Se on aina vähän hankala juttu jos omalla nimellä ja naamalla rupeaa kirjottelemaan ihan mitä sattuu. Tietenkään kukaan meistäkään ei tiiä vaikka koko konkkaronkka jouduttas syytettyjen penkille ku ohan täälläkin nappulasta puhumattakaan ollu sen verran eksoottisia nää tekstit vaikka ne onki vaan huumoria ja tavallista paskanjauhantaa.

[ 6 viestiä | ]