Toihan olisi tarkoittanut vain sitä, että ei passia -> ei sisäänpääsyä. Varsinkin yökerhot joissa aiheuttavat ongelmia uudestaan ja uudestaan olisivat taas varsin mukavia paikkoja.
[
7 viestiä
|
]
⭰
officer tatum
Muhh vhriidums
Sdp ja nimby
Mikko ja bensa.
Demonit hästää
Suomen Trump 🤣
Protestoija ei halunnu neekerikanankoipia suomeen
Orpo
Yle hävisi Ruotsin vaalit.
Tynkkysen tuomio..
The Left wants to abolish the Police....does the Black community
Arvovalinta.
Yle propagandaa taas 25.
Mitäpä niistä faktoista..
Mestari
Politiikka-kompassin käsitys politiikka-kompassista