Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 839 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Laura Kolehmainen, vassari Laura Kolehmainen, vassari
Huumeet ei ole hyväksi. Huumeet ei ole hyväksi.
Väyrynen Väyrynen
HS propagandaa osa 20 HS propagandaa osa 20
Enemmän veroja vai pienemmät palkat? Enemmän veroja vai pienemmät palkat?
"Vasurit loukkaantuvat helposti" "Vasurit loukkaantuvat helposti"
Vain elämää. Vain elämää.
sankari sankari
Kaksoisstandardi. Kaksoisstandardi.
Jos.. Jos..
SoyBoy SoyBoy
Frumppi rakentaa muurin yay! Frumppi rakentaa muurin yay!
Trump Trump
Juutalainen homopedari imee vauvan mulkkua Juutalainen homopedari imee vauvan mulkkua
Suomalaiset puolueet Suomalaiset puolueet
Trump ja twitter Trump ja twitter
Vitun virhreät Vitun virhreät
sannan palvojat sannan palvojat
Uskonto Uskonto
Remu Remu
Olennaisin neekerioppi Olennaisin neekerioppi
Hs propagandaa Hs propagandaa
Ameriikan ensimmäinen apina presidentti ikinä Ameriikan ensimmäinen apina presidentti ikinä
Meemi Meemi
 483 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.37 MB, 6 tiedostoa
15.10.2021 02:40:56
[ + 4 | ]

6 kiihoittavaa kuvaa

[57431] [tiedosto-1.jpg] [0.05 MB] [526x515] [] []
tiedosto-1.jpg
[57430] [tiedosto-2.jpg] [0.06 MB] [526x828] [] []
tiedosto-2.jpg
[57429] [tiedosto-3.jpg] [0.04 MB] [526x793] [] []
tiedosto-3.jpg
[57428] [tiedosto-4.jpg] [0.04 MB] [512x640] [] []
tiedosto-4.jpg
[57427] [tiedosto-5.jpg] [0.12 MB] [960x918] [] []
tiedosto-5.jpg
[57426] [tiedosto-6.jpg] [0.05 MB] [521x720] [] []
tiedosto-6.jpg

politiikka

(102)  · 

hulluus

(26)  · 

autismi

(46)
16.10.2021 21:34:16
#508581 [+-] Piilota Suosittele

>>508522
No vittuako nää sitten varailet ja tilailet näitä multa täällä? Sitäpaitti unohit huutaa JONO. Myyn ne sitte jollekki toiselle hintaan 599,67€ niin jäät puille paljaille. Vituttaako?

17.10.2021 20:30:59
#508774 [+1] Piilota Suosittele

>>508688
Mitä vittua sitten? Jos lupaan tehä sulle yhen kolmen hinnalla niin eikö se ny saatana oo jo sopiva vastaantulo meikäläiseltä, mitä hä? t. jokainen firmajohtaja maassa

22.10.2021 15:16:27
#509697 [+-] Piilota Suosittele

>>508996
Kaivettava turve uusiutuu 1mm per vuosi jos sitä siis kaivetaan samalla keskimäärin. Ymmärrän turvenuijien traktoriprotestin hyvin.

Ainut kortti jota voivat käyttää monessakin kohtaa, on uusiutuvan energian (jota turve on ja sitoo vielä lisää hiilidioksidia kun kaivettaessa pääsee kasvamaan) tuotannon teknologian myynti ulkomaille, joka ulkoistetaan sitten sekin.

Onneksi iso osa kansasta ymmärtää järjettömyyden, mutta ei suurin osa.

07.11.2021 21:21:02
#514008 [+-] Piilota Suosittele

>>513139
Niin niin, sehän kaivetaan koko Suomen suot yhdellä kertaa.

Minä menen huomenna hoitamaan metsää, vai annanko tuulenkaatamien lahota paikalleen?

Suomeen tarvitaan aidosti vihreä puolue.

[ 12 viestiä | ]