Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 823 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Totuus = Panua ei ole kukaan vainonnut Totuus = Panua ei ole kukaan vainonnut
Hyvin pelattu Donald Hyvin pelattu Donald
Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat Nurkkakuntaiset ihmisvihaajat
etuoikeutetuin etuoikeutetuin
Kello tikittää oikeuden puolesta Kello tikittää oikeuden puolesta
Boomer Boomer
ilmastonmuutos ilmastonmuutos
Kokoomus gallupien nro 1. Kokoomus gallupien nro 1.
Vihervassarit tappelee :D Vihervassarit tappelee :D
sanna ei ummarra sanna ei ummarra
Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look
Sanna Sanna
SoyBoy SoyBoy
Vafemmifto Vafemmifto
Herlin Herlin
Se ois kohta joulu. Se ois kohta joulu.
Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov
neekerit saa turpaansa neekerit saa turpaansa
Janne M. Korhonen Janne M. Korhonen
Sanaa anteroille. Sanaa anteroille.
Laura Kolehmainen, vassari Laura Kolehmainen, vassari
ylen kiukuttelusta ylen kiukuttelusta
Helppoa, kun sen osaa Helppoa, kun sen osaa
Näin siinä sitten kävi.. Näin siinä sitten kävi..
 525 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
11.10.2021 12:41:28
[ + 4 | ]

Lipsuti lupsis nuol nuol!

[57309] [20211011_124049.jpg] [0.17 MB] [1080x1139] [] []
20211011_124049.jpg

taponen

(5)  · 

marin

(115)
11.10.2021 13:37:23
#507141 [+-] Piilota Suosittele

Pääministerin pitäis pitää kyselytunti johon se pahin puolihullujen osa kansasta vois osallistua. Saatais vastaukset esim deep staten koronahuijaukseen, jossa myrkkypiikeillä yritetää tappaa 50% kansasta ja sitä kautta siirtyä New World Orderiin. Nih!

11.10.2021 19:13:13
#507268 [+1] Piilota Suosittele

Vasemmisto-Taponen taas vauhdissa. Huolestuttavan subjektiivinen ja politisoitunut kaveri poliisissa - ja tuo näitä näkemyksiään jatkuvasti myös julki poliisin ominaisuudessa.

11.10.2021 19:24:02
#507274 [+-] Piilota Suosittele

>>507236
jos et ole lukenut heidän juttujaan.

En ole en. Pysyn mielummin erossa niistä asioista. Mitään järkeä yhen kaverini jutuissakaan mitä se selostaa. Oon vaan sanonu että mulle turha nuista puhua.

[ 10 viestiä | ]