Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 814 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

nyrkkeily nyrkkeily
Paavo presidentiksi! Paavo presidentiksi!
Veronmaksaja. Veronmaksaja.
Antifasisti 🤣 Antifasisti 🤣
Lahden demari Eerik Mantere Lahden demari Eerik Mantere
Hyvin meni taas 🤦‍♂️ Hyvin meni taas 🤦‍♂️
ryppyreijän_ritarin homostelut ryppyreijän_ritarin homostelut
Iiris. Iiris.
Vasemmisto Vasemmisto
Meemit. Meemit.
Vihreiltä jotain järkevää, ohhoh! Vihreiltä jotain järkevää, ohhoh!
Joni Jaakola Joni Jaakola
Vihreiden typeryys. Vihreiden typeryys.
Juutalaiset tekee gojimeista homoja Juutalaiset tekee gojimeista homoja
Miksi te kaikki miehet hakkaatte naisia? Miksi te kaikki miehet hakkaatte naisia?
Shillä lhailla! Shillä lhailla!
Vihreä siirtymä. Vihreä siirtymä.
Hs propagandaa Hs propagandaa
Closer look - Frumph edition Closer look - Frumph edition
Marinin jo ties monesko huti Marinin jo ties monesko huti
likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️ likka kivi taas aivopieree 🤦‍♂️
suuri luottamuskysely suuri luottamuskysely
Tytti ❤️ Tytti ❤️
Pieni ero Pieni ero
 525 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.17 MB, 1 tiedosto
11.10.2021 12:41:28
[ + 4 | ]

Lipsuti lupsis nuol nuol!

[57309] [20211011_124049.jpg] [0.17 MB] [1080x1139] [] []
20211011_124049.jpg

taponen

(5)  · 

marin

(115)
11.10.2021 13:37:23
#507141 [+-] Piilota Suosittele

Pääministerin pitäis pitää kyselytunti johon se pahin puolihullujen osa kansasta vois osallistua. Saatais vastaukset esim deep staten koronahuijaukseen, jossa myrkkypiikeillä yritetää tappaa 50% kansasta ja sitä kautta siirtyä New World Orderiin. Nih!

11.10.2021 19:13:13
#507268 [+1] Piilota Suosittele

Vasemmisto-Taponen taas vauhdissa. Huolestuttavan subjektiivinen ja politisoitunut kaveri poliisissa - ja tuo näitä näkemyksiään jatkuvasti myös julki poliisin ominaisuudessa.

11.10.2021 19:24:02
#507274 [+-] Piilota Suosittele

>>507236
jos et ole lukenut heidän juttujaan.

En ole en. Pysyn mielummin erossa niistä asioista. Mitään järkeä yhen kaverini jutuissakaan mitä se selostaa. Oon vaan sanonu että mulle turha nuista puhua.

[ 10 viestiä | ]