Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 817 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Tynkkynen ja Prinsessa Tynkkynen ja Prinsessa
Keskisormi politiikalle? Keskisormi politiikalle?
tissit tissit
Iiris ja vaalit. Iiris ja vaalit.
Parempia ihmisiä Parempia ihmisiä
Onk tää se antifalla töissä oleva? Onk tää se antifalla töissä oleva?
Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look
Yin ja yang. Yin ja yang.
Ukraina saa tukea jopa avaruudesta Ukraina saa tukea jopa avaruudesta
fatim diarrhea fatim diarrhea
05:39 -> 12-v suojaraja 05:39 -> 12-v suojaraja
Aloitetaan uusi kierros demarilla Aloitetaan uusi kierros demarilla
Suomen Trump 🤣 Suomen Trump 🤣
Totuus euroopasta Totuus euroopasta
Irstas viesti Irstas viesti
Mitä mieltä trump on äänestäjistänsä Mitä mieltä trump on äänestäjistänsä
Kyllä trumputtaja vaan on paras Kyllä trumputtaja vaan on paras
Keheenköhän tämäkin propaganda puree Keheenköhän tämäkin propaganda puree
Veispuukin Jutku Veispuukin Jutku
Toimittajat. Toimittajat.
Paleface on natsi t. elokapina Paleface on natsi t. elokapina
uskovaiset uskovaiset
Kokoomus Kokoomus
Vuosisadan paras vitsi: Väittivät olevansa jumalan valittuja. Vuosisadan paras vitsi: Väittivät olevansa jumalan valittuja.
 719 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
01.10.2021 05:17:14
[ + 10 | ]

Lisää veroa

[57069] [samarin.jpg] [0.08 MB] [422x724] [] []
samarin.jpg

verot

(9)  · 

sanna

(126)  · 

marin

(115)
01.10.2021 07:36:58
#504866 [+-] Piilota Suosittele

Krah 😅

No bisse maksaa vielä kohtuu vähän, tupakka sensijaan on lähes tuplaantunut hinnoissa kun muistan maxiaskin olleen 6,40€ äskettäin, ja nyt se on 10€. Ehkä enemmänkin, mutta kassalla kysyin vaan vuosi sitten että MITÄ!?

Nostamme korkeatuloisten verotusta

01.10.2021 21:57:48
#505002 [+-] Piilota Suosittele

>>504877
Norttia

Minä poltan sinistä neititupakkaa, ja sekin aiheuttaa jo ongelmia. Poltin tänään puolikkaan lähes poskareita ekaa kertaa kuuteen päivään, ja sekin jo tuntuu. Uskon että olen sairastanut koronan. Duunipäivinä meni aikaisemmin helposti 10 per päivä.

>>504986
sininen Smart makso 2.80e

Se olisi kohtuullista. Yksi tupakka josta pitäisi edes voida nauttia, se maksaa liikaa. 5,60€ tais olla maxiaski joskus 2006. Alotin vasta 20-vuotiaana.

01.10.2021 22:26:30
#505019 [+-] Piilota Suosittele

>>505002 Mie poltan nykyään vaa kännisä. Aski sinistä L&M ää ja kurkku toipuu hyvällä tuurilla keskiviikkoon mennessä. Eli yhtenä päivänä viikossa saa hengittää normaalisti.

02.10.2021 02:03:08
#505070 [+-] Piilota Suosittele

>>505019
Ymmärrän yskän (pun int... SHUT THE FUCK UP habs_!)

Se on nyt vaan tyydyttävä siihen, että ei voi polttaa aina kun tekee mieli. Duunissa on juuri sellaisia pieniä katkoja kun siirrellään jotain jolloin aina ennen olisin sytyttänyt savukkeen, nyt pitää pureskella koiranpask.. koiranputkea tai horsmaa. Ei vituta.

[ 7 viestiä | ]