Tuota en kyllä ymmärrä, että miten pakkoruotsi edistäisi yhtään mitään, mutta aika pihalla täytyy politiikasta olla, jos nostaa jonkin pääministerin repun tai juoksuharrastuksen argumentiksi, ettei hallitus hoida hommiaan. Eipä siinä opposition duuni on haukkua hallitusta, mutta vähän yritystä edes.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Verotusta lisää..
Upeaa, mahtavaa!
Jotain rajaa!
Uniper sähköposti vuoti julkisuuteen.
Nousi 0,70€, että no joo..
Totuus = Panua ei ole kukaan vainonnut
Onk tää se antifalla töissä oleva?
suolaista
Hyvin pelattu Donald
Ilmasto ja eu.
Politiikka kuvia
Vasemmisto.
Vähän harvinaisempaa kuvamateriaalia
natsi tulos
Äänestä persua
Taas mennään!3
Kiljusen herrasväki
“You dance with the devil, the devil doesn’t change. The devil c