Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 823 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Tynkkynen Tynkkynen
Intian kosto Intian kosto
Parempi ihminen 🤤 Parempi ihminen 🤤
Mestarikin on koukkunokka Mestarikin on koukkunokka
Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä Vihalaulu-88. Aatu oli mies kansan syvistä riveistä. Yksi meistä
Sdp Sdp
Vasemmistopoliitikko. Vasemmistopoliitikko.
Yle propagandaa taas 5. Yle propagandaa taas 5.
Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo Buuri Johannesburgist epävirallinen musavideo
Laitetaan nyt tännekin tämä Laitetaan nyt tännekin tämä
Vihreiden uusi puheenjohtaja. Vihreiden uusi puheenjohtaja.
Hs propagandaa taas. Hs propagandaa taas.
Pettynyt Panu Pettynyt Panu
Hyvää työtä Jutku. Saat tästä palkkioks kultaisen tähden Hyvää työtä Jutku. Saat tästä palkkioks kultaisen tähden
Valot päällä, ketään ei kotona Valot päällä, ketään ei kotona
Shillä lhailla! Shillä lhailla!
Tynkkynen exposaa eloapinat Tynkkynen exposaa eloapinat
Nykykoulu ja pisa -tulokset.. Nykykoulu ja pisa -tulokset..
Alex Jones Ding Dong Alex Jones Ding Dong
Glopalismi Glopalismi
Ilon ja onnen päivä Ilon ja onnen päivä
Vihervassarit tappelee :D Vihervassarit tappelee :D
Emma Emma
Jeesuksella on asiaa Jeesuksella on asiaa
 756 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.33 MB, 1 tiedosto
06.09.2021 18:29:18
[ + 2 | ]

Persu näkee tummaihoisen ihmisen

[56457] [tiedosto.mp4] [4.33 MB] [1280x720] [] []

06.09.2021 19:47:17
#498194 [+6] Piilota Suosittele

Seinäkuvien perusteella meni otsikko pahasti syteen ja saveen. Vihervassari näkee Apllen läppäriltään kiihdytyskisoja ja sekoaa täysin

07.09.2021 01:11:46
#498266 [+3] Piilota Suosittele

Joskus 50-luvulla Ouluun saapu matkalaiva jossa oli neekeri kokkina. Se oli monelle ensimmäinen kerta nähdä ihan oikea neekeri. Setäkin kävi kattomassa moista ihmettä ja tuumas, että mukava mies. Oli nimittäin antanu lapsille mm. kananmunia sun muuta mutusteltavaa. Siihen aikaan se saatto hyvinki olla yks harvoista eväistä mitä oli syötäväksi asti.

Ei mullakaan oo koskaan ollu mitään ihmisneekereitä vastaan vaikka perseensuti oonki :)

[ 6 viestiä | ]