Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 822 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää Demariäänestejä, kun Sanna Marin kertoo mitä huulipunaa käyttää
Nyt ei naurata. Idiotismi. Nyt ei naurata. Idiotismi.
Kiljunen ja kokoukset Kiljunen ja kokoukset
Iikka ja Riikka Iikka ja Riikka
Yle propagandaa taas 20. Yle propagandaa taas 20.
Mikko Tuomi - sankari jota emme tarvitse Mikko Tuomi - sankari jota emme tarvitse
Orpo Orpo
Politiikka kuvia Politiikka kuvia
Näistä kuoriutui julkisia fasisteja. Näistä kuoriutui julkisia fasisteja.
Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen! Työperäinen maahanmuutto - ratkaisu kaikkeen!
Emma Emma
Persut petti kansan jälleen Persut petti kansan jälleen
Sannan flow haahuilut Sannan flow haahuilut
Vihreiden typeryys. Vihreiden typeryys.
Vasurisuvakki 🤦‍♂️ Vasurisuvakki 🤦‍♂️
Elokapina Elokapina
Mitä vittua? Mitä vittua?
Terroristi vastaan tekojensa seuraukset Terroristi vastaan tekojensa seuraukset
Huumehörhöt Huumehörhöt
ilmastonmuutos ilmastonmuutos
Laura ja Leo - Mediamonsteri Laura ja Leo - Mediamonsteri
Kikki Mauste öyh möyh Kikki Mauste öyh möyh
Jep, korruptiota ei ole. Jep, korruptiota ei ole.
Hutisalo ding dong! Hutisalo ding dong!
 756 näyttökertaa, 6 viestiä, 4.33 MB, 1 tiedosto
06.09.2021 18:29:18
[ + 2 | ]

Persu näkee tummaihoisen ihmisen

[56457] [tiedosto.mp4] [4.33 MB] [1280x720] [] []

06.09.2021 19:47:17
#498194 [+6] Piilota Suosittele

Seinäkuvien perusteella meni otsikko pahasti syteen ja saveen. Vihervassari näkee Apllen läppäriltään kiihdytyskisoja ja sekoaa täysin

07.09.2021 01:11:46
#498266 [+3] Piilota Suosittele

Joskus 50-luvulla Ouluun saapu matkalaiva jossa oli neekeri kokkina. Se oli monelle ensimmäinen kerta nähdä ihan oikea neekeri. Setäkin kävi kattomassa moista ihmettä ja tuumas, että mukava mies. Oli nimittäin antanu lapsille mm. kananmunia sun muuta mutusteltavaa. Siihen aikaan se saatto hyvinki olla yks harvoista eväistä mitä oli syötäväksi asti.

Ei mullakaan oo koskaan ollu mitään ihmisneekereitä vastaan vaikka perseensuti oonki :)

[ 6 viestiä | ]