Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 824 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Kriisiapua afrikantähden uhreille 🤣 Kriisiapua afrikantähden uhreille 🤣
Sano ei Sano ei
Desantti uikuttaa 🤣 Desantti uikuttaa 🤣
Demarit Demarit
Elämä on kovaa! Elämä on kovaa!
Vähän luikuria voi aina laskea. Vähän luikuria voi aina laskea.
Yle Yle
Vapauden (Ryssän) liitto Vapauden (Ryssän) liitto
Ruotsin lähiövertailua Ruotsin lähiövertailua
SDP VS PS SDP VS PS
Trump hyökkää Grönlantiin Trump hyökkää Grönlantiin
Nyt on taas viimesen päälle aivopieru Nyt on taas viimesen päälle aivopieru
etuoikeutetuin etuoikeutetuin
demari demari
Vihreät Vihreät
Kas näin kääntyy takki, ja takki kääntyy näin Kas näin kääntyy takki, ja takki kääntyy näin
venäjän pelastaja venäjän pelastaja
Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä
Perustelut raiskaukselle. Perustelut raiskaukselle.
Laitetaan nyt tännekin tämä Laitetaan nyt tännekin tämä
Iloisesti eteenpäin Iloisesti eteenpäin
Suvakkipojan taivas Suvakkipojan taivas
Näin siinä sitten kävi.. Näin siinä sitten kävi..
Pasilassa ärtymystä havaittavissa Pasilassa ärtymystä havaittavissa
 741 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto
03.10.2020 22:43:53
[ + 2 - | ]

Mielenosoitus

[48342] [mielenosoitus.jpg] [0.21 MB] [1769x788] [] []
mielenosoitus.jpg

mielenosoitus

(40)
03.10.2020 23:04:35
#395899 [+1] Piilota Suosittele

>>395895
No joo, lähinnä tähän tapaukseen tuli viitattua.

Siellä neuvoteltiin viipulavaapulavissumia tuntikaupalla ja yritettiin saada porukkaa pois tukkimasta liikennettä ja katua. Ja taas diskuteerattiin... ja taas... ja porukka nähtävästi rahtasi lisää tavaraa vaan sinne eikä suostu määräyksiä kuuntelemaan. Olisi pitänyt jo viimeistään kello 14 alkaa kaasuttamaan.

04.10.2020 00:02:34 | 00:03:21
#395923 [+-] Piilota Suosittele

>>395920
Ei päättäjät muuta päätöksiään sen vuoksi, että joku ryhmä makaa tiellä. Mielenosoituksen vaikutus on ihan muualla. Se on ihmisten määrässä ja sitä kautta näkyvyydessä.

04.10.2020 00:19:37 | 02:25:42
#395935 [+-] Piilota Suosittele

>>395904
Liian järkevää ja siksi tylsää. Paljon räväkämpää on vaikeuttaa tavallisten ihmisten elämää ja ikäänkuin kiristämällä odottaa sitten kannatusta asialleen.

>>395925
Näkyvyyttä saa sillä, että saa mahdollisimman ison joukon ihmisiä puolelleen. Ihmiset saa taas puolelleen sillä, että saa asiansa vaikuttamaan kannattamisen arvoiselta. Ei joku mölisevä hippilauma aiheuttamassa epäjärjestystä saa yhtäkään tavan tallaajaa ajattelemaan, että "tahtoisinpa kuulua tuohon porukkaan".

04.10.2020 00:23:46 | 00:25:21
#395937 [+-] Piilota Suosittele

>>395925
Sitten kannattaa kyllä miettiä että ollaankohan tässä nyt oikealla asialla? Muutaman ihmisen mielenosoitukset on pikemminkin osoitus siitä, että joukko sekopäitä löysi toisensa netistä ja päätti keksiä tekemistä.

edit: näköjään tuli aika lailla sama asia edellisen kommentoijan kommentissa

04.10.2020 00:45:39
#395941 [+-] Piilota Suosittele

olkiluoto 3 tuottaa tarpeeksi tekemään suomesta hiilineutraalin vaikka maa käyttää jo nyt enemmän kun tuottaa metsien takia

[ 16 viestiä | ]