Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 827 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Usa laivasto peak performance Usa laivasto peak performance
Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov
Virheä logiikka Virheä logiikka
Joe-setä tykkää vapaudesta Joe-setä tykkää vapaudesta
Vihreä Emma. Vihreä Emma.
Puheenjohtaja tentissä puhuttua.. Puheenjohtaja tentissä puhuttua..
Heh Heh
Pari kuvaa 3 Pari kuvaa 3
Yle propagandaa taas 21. Yle propagandaa taas 21.
Rotupuhtaus täytyy säilyttää. Rotupuhtaus täytyy säilyttää.
Yle propagandaa taas 29. Yle propagandaa taas 29.
demari demari
Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look Trump Lashes Out After Unhinged Debate Performance:A Closer Look
Yle propagandaa taas 24. Yle propagandaa taas 24.
MTV3 alennustila. MTV3 alennustila.
SDP SDP
Kepu lupaa Kepu lupaa
Keskusta myös 🤣 Keskusta myös 🤣
Lensi kahvit nenästä 🤣 Lensi kahvit nenästä 🤣
Sdpkin putinin puolue. Sdpkin putinin puolue.
Marin🤣 Marin🤣
Janne M. Korhonen Janne M. Korhonen
Vasurit ja vihreät Vasurit ja vihreät
Esa rankaisee Esa rankaisee
 511 näyttökertaa, 2 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
01.08.2020 02:02:07
[ + 0 | ]

LIVE: Live Free or Die with Sean Hannity


01.08.2020 09:59:26
#369764 [+-] Piilota Suosittele

Pohjoismaissa ollaan yllättävän vapaita verrattuna jenkkeihin. Meillä ei olla koulutuksen suhteen riippuvaisia vanhemmista 18-vuotiaana saa itse päättää mitä haluaa ja minne haluaa. Meillä ei ole tarpeen jäädä toisen puolison tulojen ja terveysvakuutuksen varaan, jos ei ole varaa päivähoitoon (joka on siellä tolkuttoman kallista). Työnantajasta ei olla riippuvaisia, että saa terveysvakuutuksen. Jenkit eivät todellakaan tiedä ennen lääkäriin menoa, korvaako vakuutus käynnin, vai tuleeko flunssapolista 500 taalan lasku. Vakuutusten ja verolappujen kanssa meillä tulee valmis laskelma, joka on simppeli ja ennalta arvattava. Rapakon takana tarvitaan usein tilitoimiston ja juristin apuja. Pohjoismaissa istutaan saunaolutta nauttien, sillä välin, missä ahdistunut jenkki raapii tulevaisuuden suunnitelmiensa kanssa päätään. Koska pohjoismaissa on vapauksia esim koulujen ja päivähoidon suhteen, meillä itseasiassa tehdään enemmän työtunteja vuodessa taloutta kohden ja työn tuottavuus on parempaa. Tyypillinen viittaus sosialismiin jenkkilässä johtuu usein väärästä fokuksesta, että hyvinvointivaltion tehtävä olisi vain huolehtia lusmuista. Norjassa sossu ostaa jopa auton, jos se on välttämätöntä. Katsokaapa työttömyystilastoja, niin lusmuilijan paratiisissa ei paljon lusmuilla. IMF luetteli ongelmia USAn talouskasvun tiellä ja yksi niistä on nimenomaan köyhyys. Köyhyysloukussa olevat yksilöt eivät ole tekemässä tuottavaa työtä, vaan yrittävät selvitä ilman asuntoa ja koulutusta. Miljardeja työtunteja valuu täysin hukkaan.

[ 2 viestiä | ]