Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 834 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Takkudemari Takkudemari
Mitä lukeekaan juutalaisten Talmudeissa? Mitä lukeekaan juutalaisten Talmudeissa?
Pillupuhelin taas äänessä Pillupuhelin taas äänessä
Ystävien kanssa halailu Ystävien kanssa halailu
Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov Tsetseenian "presidentti" Ramzan Kadyrov
Li Andersson Li Andersson
Itsenäinen ajattelija Itsenäinen ajattelija
VKK Kesäkokous VKK Kesäkokous
Paavo Pyhä Paavo Pyhä
Iiris Iiris
Meemi Meemi
Ei ollutkaan persuvastaista Ei ollutkaan persuvastaista
Ylen alennustila osa 2 Ylen alennustila osa 2
Täälläkin saa valita sukupuolensa ilmoitusluontoisesti Täälläkin saa valita sukupuolensa ilmoitusluontoisesti
Tynkkynen ja Prinsessa Tynkkynen ja Prinsessa
Näin siinä sitten kävi.. Näin siinä sitten kävi..
Sanna haastattelussa. Sanna haastattelussa.
Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista. Tohtori William Pierce kertoo totuuksia juutalaisista.
Vihreät valehtelee taas. Vihreät valehtelee taas.
Milloin pyydetään hevoselta anteeksi? Milloin pyydetään hevoselta anteeksi?
Memuja Memuja
Alkon tj. Alkon tj.
ilmastonmuutos ilmastonmuutos
Raamattu on ihmisen kirjoittama romaani Raamattu on ihmisen kirjoittama romaani
 511 näyttökertaa, 2 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
01.08.2020 02:02:07
[ + 0 | ]

LIVE: Live Free or Die with Sean Hannity


01.08.2020 09:59:26
#369764 [+-] Piilota Suosittele

Pohjoismaissa ollaan yllättävän vapaita verrattuna jenkkeihin. Meillä ei olla koulutuksen suhteen riippuvaisia vanhemmista 18-vuotiaana saa itse päättää mitä haluaa ja minne haluaa. Meillä ei ole tarpeen jäädä toisen puolison tulojen ja terveysvakuutuksen varaan, jos ei ole varaa päivähoitoon (joka on siellä tolkuttoman kallista). Työnantajasta ei olla riippuvaisia, että saa terveysvakuutuksen. Jenkit eivät todellakaan tiedä ennen lääkäriin menoa, korvaako vakuutus käynnin, vai tuleeko flunssapolista 500 taalan lasku. Vakuutusten ja verolappujen kanssa meillä tulee valmis laskelma, joka on simppeli ja ennalta arvattava. Rapakon takana tarvitaan usein tilitoimiston ja juristin apuja. Pohjoismaissa istutaan saunaolutta nauttien, sillä välin, missä ahdistunut jenkki raapii tulevaisuuden suunnitelmiensa kanssa päätään. Koska pohjoismaissa on vapauksia esim koulujen ja päivähoidon suhteen, meillä itseasiassa tehdään enemmän työtunteja vuodessa taloutta kohden ja työn tuottavuus on parempaa. Tyypillinen viittaus sosialismiin jenkkilässä johtuu usein väärästä fokuksesta, että hyvinvointivaltion tehtävä olisi vain huolehtia lusmuista. Norjassa sossu ostaa jopa auton, jos se on välttämätöntä. Katsokaapa työttömyystilastoja, niin lusmuilijan paratiisissa ei paljon lusmuilla. IMF luetteli ongelmia USAn talouskasvun tiellä ja yksi niistä on nimenomaan köyhyys. Köyhyysloukussa olevat yksilöt eivät ole tekemässä tuottavaa työtä, vaan yrittävät selvitä ilman asuntoa ja koulutusta. Miljardeja työtunteja valuu täysin hukkaan.

[ 2 viestiä | ]