Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 23:12:45 Jäseniä 14 Vierailuja 3 840 Medioita 826

Kaikki politiikkaan liittyvä

Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä Me oltais voitu saada kaikki mut jotkut halus olla vasuripellejä
Aloitetaan uusi kierros demarilla Aloitetaan uusi kierros demarilla
Ei sen vaikeampaa Ei sen vaikeampaa
Totuus euroopasta Totuus euroopasta
Voi vittu ku ei mikään mee kohtuuvvella Voi vittu ku ei mikään mee kohtuuvvella
Lisää Sannaa Lisää Sannaa
Onko kukaan nähny Keijoa? Se on about tän pitunen Onko kukaan nähny Keijoa? Se on about tän pitunen
Terroristi vastaan tekojensa seuraukset Terroristi vastaan tekojensa seuraukset
Suomessa ei ole kulttuuria Suomessa ei ole kulttuuria
No niin... No niin...
Kaksinaismoralismi osa 445. Kaksinaismoralismi osa 445.
Linkola kertoo totuuden vihreistä Linkola kertoo totuuden vihreistä
Kela Kela
Ensi keväänä.. Ensi keväänä..
Jokainen mamu on lottovoitto Jokainen mamu on lottovoitto
Thicc Marin Thicc Marin
Patsas ja Sannalehti. Patsas ja Sannalehti.
DoZentti taas 🤣 DoZentti taas 🤣
Olet murhaaja Olet murhaaja
Populismin lyhyet jäljet.. Populismin lyhyet jäljet..
sentristi sentristi
Hallituksen propagandaa. Hallituksen propagandaa.
lolmao lolmao
Persut 👍 Persut 👍
 348 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.32 MB, 2 tiedostoa
19.09.2021 09:54:02
[ + 4 | ]

Uuninpankkopoika

[56795] [20210919_095329.jpg] [0.08 MB] [1840x278] [] []
20210919_095329.jpg
[56794] [Screenshot_20210919-095326_Twitter.jpg] [0.24 MB] [1080x582] [] []
Screenshot_20210919-095326_Twitter.jpg

uuninpankkopoika

19.09.2021 12:33:06 | 12:35:04
#502090 [+1] Piilota Suosittele

>>502064

Sellaset whatsaboutismit Harriin ja kommunusmiin. Ei ole varmaan äo muutenkin ole isompi kuin hampaita suussa, kun ei tiedä eroa kommunismin ja demariwn välissä.

19.09.2021 15:44:02
#502138 [+4] Piilota Suosittele

Tää timonen on kyllä yks niitä jotka ois hyvä siirtää avoimelta suljetulle. Sen oksennuksia kun lukenu joskus sillon tällön niin ei vittu huhu, ymmärtää miks yhteyksiä ei pysty syntymään yhden aivosolun välille.

[ 6 viestiä | ]