Perustaja Pata-K

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.11.2017 06:43:21 Jäseniä 18 Vierailuja 8 404 Medioita 1252

Yleinen sarjakuvakanava normisarjiksille, webcomiceille, stripeille yms. Muistakaa soossata jos on joku vähempi artisti

Aatu ja Eeva Aatu ja Eeva
Fingerpori Fingerpori
Kaikkien kebabista pitävien valtias Kaikkien kebabista pitävien valtias
False Positive - Found In His Hand (2/2) False Positive - Found In His Hand (2/2)
Pilvet Pilvet
Ihana lahja :) Ihana lahja :)
Urpo Urpo
Tasapainoista :3 Tasapainoista :3
SAATAN', MY MASTER SAATAN', MY MASTER
Karvinen Karvinen
IQ on paccsu IQ on paccsu
Komea poika Komea poika
-_- -_-
Naukkunaakka Naukkunaakka
Ihanan tiukkaa Ihanan tiukkaa
Olisihan elitismiä kuunnella ketään asiaa tutkinutta Olisihan elitismiä kuunnella ketään asiaa tutkinutta
hehe hehe
Uppopaiston määrä Uppopaiston määrä
Putin ostoksilla Putin ostoksilla
Kakanvärinen kakka Kakanvärinen kakka
Jeccu :D Jeccu :D
Your booty is mine, Spiderman! Your booty is mine, Spiderman!
turrit turrit
Kannattaa olla börh ;3 Kannattaa olla börh ;3
 1 073 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.36 MB, 1 tiedosto
21.06.2018 16:18:54
[ + 6 | ]

Kansallissosialismipsykoosista pelastaa vain todellinen perinne

[13920] [1325623.jpg] [0.36 MB] [709x1024] [] []
1325623.jpg

neofolk

 · 

pelastaa

(9)  · 

aku

(161)  · 

roope

(33)  · 

ankka

(188)  · 

väinämöinen

(12)  · 

sampo

(5)
23.06.2018 14:39:56
#68264 [+-] Piilota Suosittele

67805

Linkola on myös siitä jännä, että esim Kiina ja Intia saavat tältä jonkin asteisen synninpäästön, koska nämä "tiedostavat" sen, että ovat planeetan suurimpia ylikansoittajia. Lännen raakalaiskulttuurit puolestaan eivät saa ja ennen kaikkea Suomi on jostain syistä pahoista pahin. Hällä on välillä vähän jännä ajatuksenjuoksu kieltämättä.

23.06.2018 15:41:22
#68286 [+-] Piilota Suosittele

68275

Linkolahan ei itse katso Vihreitä mitenkään hyvällä. Käsittääkseni eivät ole kyllin radikaaleja.

20.08.2019 06:06:16
#237642 [+-] Piilota Suosittele

>>68286
Linkola on niitä harvoja vihreitä, jotka oikeasti elävät "vihreiden arvojen mukaisesti". Muut ovat humanistiliberaaliaate keulilla meneviä.

[ 7 viestiä | ]