>>375147 Vaikka kaikkialla ei ole vapautta elää omilla tavoillaan, kaikilla on vapaus lähteä omilla tavoillaan. Seuraavan kerran kun polttoaineen verotus Suomessa kasvaa, valelen itseni bensalla ja sytytän tupakan. Eduskuntalossa.
Elämä on vittujen elämä ja kuten joku virsi aikoinaan sanoi päivä vain hetki kerrallansa. Kahta päivää et voi kerralla elää ja yhtäkään et voi väliin jättää (sammumista ja puolen päivän poskeen nukkumista ei lasketa). Onnea kummiskin vanhenemisen johdosta. Elämme kuollaksemme joku toinen päivä :p
[
3 viestiä
|
]
⭰
-_-
Pro tournament :3
tässä on hyvä
Jaahas
Mukava sänky :3
idiootti :3
täällä sitä vaan ollaan
Kattirypäs
Hehe :3
liukas kissa
SCP-222-TH J The Troll Cat, The Genius Hacker Cat | Safe?