Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 37 Vierailuja 14 868 Medioita 4796

kissakuvat

Smug börh ;3 Smug börh ;3
chucky chucky
Onko tiede mennyt tällä kertaa liian pitkälle? Onko tiede mennyt tällä kertaa liian pitkälle?
Kukkuu, mitä lintu? Kukkuu, mitä lintu?
pieni identiteettikriisi :3 pieni identiteettikriisi :3
spirit animal spirit animal
Haukotus Haukotus
börröistä huomenta börröistä huomenta
pesulla :3 pesulla :3
ei ollut hyvää >:3 ei ollut hyvää >:3
puriseva kasa puriseva kasa
et tuo sitä sisälle et tuo sitä sisälle
Lalalalaaaaa! Lalalalaaaaa!
ag-.plöö ag-.plöö
rip hiiri rip hiiri
Laatikoinnin oppitunti :3 Laatikoinnin oppitunti :3
Bört the Police >:3 Bört the Police >:3
kato mitä löysin kato mitä löysin
se tietää se tietää
mitä teet >:3 mitä teet >:3
Feels rötv man :3 Feels rötv man :3
jatka vain kirjoittamista :3 jatka vain kirjoittamista :3
typerä muki kun ei kaadu >:3 typerä muki kun ei kaadu >:3
Mitä noituutta tämä on? Mitä noituutta tämä on?
 648 näyttökertaa, 4 viestiä, 3.43 MB, 1 tiedosto
17.05.2020 22:26:26
[ + 4 | ]

kaikki on minun >:3

[43154] [0.mp4] [3.43 MB] [640x800] [48.17s] [] []

kaikki

(27)  · 

minun

(5)
18.05.2020 11:14:24
#343941 [+1] Piilota Suosittele

Vahvista vain häiriökäyttäytymistä hyvittelemällä eläintä välillä. Tämän takia monet pikku koirat on niin sekasin. "Se on niin söpöä, kun se tekee noin." Voi vittu...

18.05.2020 17:40:29 | 17:41:49
#344064 [+-] Piilota Suosittele

>>343941
Erittäin hyvin sanottu siellä takana.

100 vuotta sitten muijan vanhemmilta tuotiin kissanpentu minun vanhempieni naapuriin (perhetuttuja) yksinäiselle vanhemmalle naiselle. No, siellähän kissa eleli herroiksi ja oli suuri kuningas ja oppi kyllä omalaatuiseksi kaveriksi, kunnon ylimieliseksi ja sellaiseksi, että jos kissalla sattui olemaan paha päivä, se sen osoitti. Kissa hiippaili rapussa ja hengaili päivisin muutaman tunnin vanhempieni tykönäkin aina.

Kerran olin taasen vanhemmilla ja kissa ryppyili siinä jotain (kissalla oli jo vähintään 5 vuotta ikää silloin) ja vähän toruin sitä, että oles nyt siinä. Kissa hiippaili eteiseen ja näytti siltä, että ei itsekään tiedä haluaako ovesta pihalle vai jäädä sisälle vai mennä sänkyyn vai mitä... ja kävi perkele käteeni kiinni. Nappasin refleksillä saman tein kengän eteisessä ja täräytin kissaa päihin. En nyt lujaa, mutta tarpeeksi, että kissa oli kenkien seassa kenkätelineessä. Sieltä se nousi tietysti ja silmät löivät lieskaa. Olin edelleen kenkä toisessa kädessä, että tuleekos tappelu.

Kissa tuijotti kiukusta kihisten, mutta ei sanonut pihaustakaan. Tuijotuksen jälkeen meni ovelle ja sanoi mou, päästin kissan pihalle ja meni kotiinsa nenä ja häntä pystyssä.

Seuraavan kerran kun olin vanhemmilla kylässä, kissa tulee taas kylään... tulee eteisestä määrätietoisesti kohti, sanoo mau ja puskee jalkaa kerran. Se perinteinen, minkä kissat tuollaisessa tilanteessa tekevät ja tulevat katsomaan "onko meillä välit okei". Rapsutin korvan takaa vähän, kissa hiippailee nenä ja häntä pystyssä pois ja kaikki oli taas okei. En muuten muista, että kissa olisi sen jälkeen pahaa päiväänsä minulle osoitellut... ja kissa eli vähän alle parikymppiseksi asti...

[ 4 viestiä | ]