Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 799 Medioita 4792

kissakuvat

Miukukuva-antologia Miukukuva-antologia
sup ? sup ?
mikäs myyrä siellä on :3 mikäs myyrä siellä on :3
You can't afford me >:3 You can't afford me >:3
Kiireinen pesijä, mutta ei liian kiireinen :3 Kiireinen pesijä, mutta ei liian kiireinen :3
unohdin miten painovoima toimii :3 unohdin miten painovoima toimii :3
muhkeat viikset :3 muhkeat viikset :3
Bosg cuddle :3 Bosg cuddle :3
lamaantui kaasuista lamaantui kaasuista
Mitäs tuolla oikein tapahtuu? :3 Mitäs tuolla oikein tapahtuu? :3
Kissakuvia ja gifejä Kissakuvia ja gifejä
oli traumatisoitunut kissa :,3 oli traumatisoitunut kissa :,3
Nams :3 Nams :3
sipsejä sipsejä
et tuo sitä tänne >:3 et tuo sitä tänne >:3
tänne se käsi :3 tänne se käsi :3
Moi siellä :3 Moi siellä :3
Onnenbörh :3 Onnenbörh :3
kisu mittailee lounastansa kisu mittailee lounastansa
Vessalukemista :3 Vessalukemista :3
mjäy mjäy
koulumatkalle mars :3 koulumatkalle mars :3
mitä siinä katsot :3 mitä siinä katsot :3
valvoja valvoja
 622 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.41 MB, 1 tiedosto, 20.04.2019 21:45:59
[ + 2 | ]

Näin huolletaan teräaseet oikeaoppisesti 12 v. kokemuksella :3

[28228] [Screenshot_2019-04-20-??????.jpg] [0.41 MB] [600x2752] [] []
Screenshot_2019-04-20-??????.jpg

tora

(29)  · 

kissa

(5203)  · 

börh

(1047)  · 

kynnet

(14)  · 

teroittaa

 · 

terottaa

 · 

kynsiä

 · 

pölkky

(5)
21.04.2019 09:28:47
#191748 [+-] Piilota Suosittele

Ton takia niille pitää hankkia ne raapimistolpat jos eivät pääse ulkoilemaan päivittäin.

Pitäs vissiin Rontin kynnet taas leikata. Ei ne lumella tai jäällä niin kulu.

21.04.2019 10:01:22
#191780 [+-] Piilota Suosittele

>>191762
Kadut on ihan tyhjiä, mutta toi katolta tippunu kestää yli juhannuksen. Toiselta puolelta siivottu grillausta varten, ja jos lunta on ikävä, voi mennä aina lumenkaatopaikalle.

21.04.2019 12:21:12
#191906 [+-] Piilota Suosittele

>>191872
Tää on keskiluokkaisten aluetta ja 7km kaupungin lasketusta keskustasta, mut täällä on vähän tilavampaa. Lenkkipolkuja ja sillee :)

Mökillä on sit enempi tilaa.

29.11.2021 13:23:55
#521922 [+-] Piilota Suosittele

>>521620
Niistä on aikojen saatossa ollut hyötyä viljasadon puolustamiseen vielä tuhovoimaisemmilta eläimiltä. Vähän kuin koira, siitä on ollut ja on hyötyä hälyttimenä ja metsästyksessä sekä aseena.

[ 12 viestiä | ]