Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 37 Vierailuja 14 868 Medioita 4796

kissakuvat

Hei katso, ilman käsiä :3 ..Et edes katsonut! >:3 Hei katso, ilman käsiä :3 ..Et edes katsonut! >:3
Palkankorotus Palkankorotus
valvoja valvoja
Nams :3 Nams :3
mielenkiitoinen kaksijalkaiken lentokissa mielenkiitoinen kaksijalkaiken lentokissa
Level 2 saalistaja :3 Level 2 saalistaja :3
Kipsujen rakkaustarina Kipsujen rakkaustarina
Kassit silmillä Kassit silmillä
Nyt duli dabbelu! :3 Nyt duli dabbelu! :3
pitkä viikko pitkä viikko
Syntymäpäivät :3 Syntymäpäivät :3
paketissa paketissa
Kuplassa Kuplassa
et saa hyppiä :3 et saa hyppiä :3
Laatikollinen psykiatrista abua :3 Laatikollinen psykiatrista abua :3
Shiro näkee tasapainoista unta <3 :3 Shiro näkee tasapainoista unta <3 :3
haihyökkäys :3 haihyökkäys :3
kissojen kiertokulku kissojen kiertokulku
Älä huoli hooman, minä puolustan! Älä huoli hooman, minä puolustan!
nuuh nuuh nuuh :3 nuuh nuuh nuuh :3
Isoja kissoja :3 Isoja kissoja :3
Lällällää Lällällää
Kiehn Kiehn
Otan nyt vastaan anomuksianne :3 Otan nyt vastaan anomuksianne :3
 754 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
14.09.2019 13:12:45
[ + 2 | ]

Whaaaat!?

[34314] [0.jpg] [0.08 MB] [640x480] [] []
0.jpg

kissa

(5208)  · 

vivamort

(152)  · 

haukottelee

(28)  · 

ikkuna

(104)
14.09.2019 20:53:38
#246327 [+-] Piilota Suosittele

>>246307
Toi valkonen kovasti näyttää maalarinteipiltä
Et sitten ikinä sisäremonttihommia tehnyt

ja olen. Kyllästymiseen asti ja lisää tiedossa.

Maalarinteippi suojana on ihan perseestä.

14.09.2019 22:20:14
#246352 [+-] Piilota Suosittele

>>246333
Ah sitä rips-raps -teippiä mikä ei pysy missään. Käytän jesaria aina kuin seinä/katto/lista sallii, muutoin sitä oranssia runkkuteippiä joka on 0,001mm leveätä.

14.09.2019 23:33:34
#246373 [+-] Piilota Suosittele

>>246356
Meinasin suojausta muilta pinnoilta. Jesari jättää usein pinnan täyteen liimaa, ja maalarinteippi liimaantuu kiinni. Välivaihtoehtona on se oranssi runkkuteippi.

Onhan noita huoneita tullut maalattua, ja huomasin vasta 2006 seinän mukaan siirrettävän ~1,5mx2,5m kovalevyn olevan parempi kuin ne sanomalehti väsäykset jos lattiaa ei ole tarkoitus uusia. Oppia ikä kaikki.

15.09.2019 21:33:54 | 21:34:05
#246835 [+-] Piilota Suosittele

Jälleen niin börheitä nappulamuistoja :3

Eka kerta kun Vivis näki tontun ikkunassa :3

Ja päätti pitää huolta että ensimmäinen kerta ei jäisi viimeiseksi! >:3

[ 8 viestiä | ]