Perustaja aivan

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:36:03 Jäseniä 38 Vierailuja 14 799 Medioita 4792

kissakuvat

YLLTYSMJÄY >:3 YLLTYSMJÄY >:3
kisse adoptoi kisse adoptoi
anna sitä hyvää anna sitä hyvää
Soon... Soon...
Kissa puhuu järkeä :3 Kissa puhuu järkeä :3
majesteettisen tyylillisesti ja ammattitaidokkaasti majesteettisen tyylillisesti ja ammattitaidokkaasti
börhentelijät börhentelijät
noutaja noutaja
Darkness Darkness
työnjohto työnjohto
Käänteinen silmänisku eli vilkkusilmä hurmuripoikuli ;3 Käänteinen silmänisku eli vilkkusilmä hurmuripoikuli ;3
kissa meni rikki :3 kissa meni rikki :3
Tyrnin Marja Tyrnin Marja
et saa pitsaani et saa pitsaani
senkin laiskuri :3 senkin laiskuri :3
istuu :3 istuu :3
Epähyväksyttävä Epähyväksyttävä
"Sinä olet seuraava..." "Sinä olet seuraava..."
mew mew :3 mew mew :3
kissaakin kiinnostaa kissaakin kiinnostaa
Kevätkissi herää :3 Kevätkissi herää :3
Mlem Mlem
Bigguinen döböttelijä :3 Bigguinen döböttelijä :3
pysäyttämätön :3 pysäyttämätön :3
 646 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 20.04.2019 21:44:41
[ + 3 | ]

Ylväät pylväsbörheät :3

[28227] [kissatpylvaanpaalla.jpg] [0.11 MB] [600x1318] [] []
kissatpylvaanpaalla.jpg

shiro

(126)  · 

nora

(9)  · 

kissa

(5203)  · 

kissat

(176)  · 

börh

(1047)  · 

tolppa

(20)  · 

ulkona

(18)  · 

photobomb

(5)
21.04.2019 11:43:09 | 11:47:09
#191860 [+-] Piilota Suosittele

>>191834

Isäntä ja emäntä :3

...ja ylväs jälkikasvu ;3


Sen nyt näkee kilometrin päähän että Nora on Kuron äiti, mutta Shiron osuuden suhteen täytyy vain tarkkailla Kuron äidiltään perimänsä vilkkaan luonteen välistä pilkottavaa tasapainoisuutta zen-ilmeineen sekä byöreitä bosgia ja Shirolle ominaista alfa-henkistä olemusta, ja lisäksi uskoa Youtube-kommentoijia joiden aikakäsityksen mukaan Kuro oli kuvioissa ennen kuin Shirolle tehtiin ilmeisesti elämää vanhoilla päivillä helpottamaan tarkoitettu (varmaankin terveysnäkökohdat huomioon ottaen) toimenpide :3

Sitä paitsi kun Nora tuli kuvioihin vierailevana tähtenä, niin kuvissahan se just pyöri Shiron kanssa paljon ja pyörii edelleen. :3 Vaikka japania osaamattomana on vaikea sanoa mitään niin selvästi tuli vaikutelma että annetaan ymmärtää että tässä nyt on pariskunta kyseessä siinä määrin kuin börhkontekstissa on mahdollista ;3

Joskus vanhoissa kuvissahan näkyi että Shirolla oli (en tiedä kuka oli emo) pentu joka oli hänen turkkitoverinsakin, mutta en tiedä mitä sitten tapahtui ;____; Kuro on kyllä komea bendele vaikka onkin perinyt äitinsä värityksen joka sekin on hieno :3

[ 2 viestiä | ]