Perustaja sonja

Anonyymius

Omavalintainen

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 15.10.2017 01:38:51 Jäseniä 17 Vierailuja 681 Ketjuja 10 Viestejä 548 Medioita 116

Yleinen keskustelu

Mantis shrimp Mantis shrimp
minecraft minecraft
Luolastolainen kissaihminen Luolastolainen kissaihminen
Covid19 Covid19
Virgin voting Virgin voting
Mielenosoitus Mielenosoitus
Torakka Torakka
Sunnuntai tissit Sunnuntai tissit
batman but you can see him running away batman but you can see him running away
nätti tyty nätti tyty
Höhöhö Höhöhö
jalkapallo jalkapallo
karhupumppu karhupumppu
Good Will Smith Good Will Smith
Tomb of finlandin ruoka Tomb of finlandin ruoka
Niilo Niilo
Pelastus on ovella Pelastus on ovella
joulukalenteri luukku 19 joulukalenteri luukku 19
..... .....
tissit tissit
evoluutio evoluutio
He-man He-man
Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It! Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It!
Omegadeth Omegadeth
 735 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto
03.10.2020 22:43:53
[ + 2 - | ]

Mielenosoitus

[48342] [mielenosoitus.jpg] [0.21 MB] [1769x788] [] []
mielenosoitus.jpg

mielenosoitus

(40)
03.10.2020 23:04:35
#395899 [+1] Piilota Suosittele

>>395895
No joo, lähinnä tähän tapaukseen tuli viitattua.

Siellä neuvoteltiin viipulavaapulavissumia tuntikaupalla ja yritettiin saada porukkaa pois tukkimasta liikennettä ja katua. Ja taas diskuteerattiin... ja taas... ja porukka nähtävästi rahtasi lisää tavaraa vaan sinne eikä suostu määräyksiä kuuntelemaan. Olisi pitänyt jo viimeistään kello 14 alkaa kaasuttamaan.

04.10.2020 00:02:34 | 00:03:21
#395923 [+-] Piilota Suosittele

>>395920
Ei päättäjät muuta päätöksiään sen vuoksi, että joku ryhmä makaa tiellä. Mielenosoituksen vaikutus on ihan muualla. Se on ihmisten määrässä ja sitä kautta näkyvyydessä.

04.10.2020 00:19:37 | 02:25:42
#395935 [+-] Piilota Suosittele

>>395904
Liian järkevää ja siksi tylsää. Paljon räväkämpää on vaikeuttaa tavallisten ihmisten elämää ja ikäänkuin kiristämällä odottaa sitten kannatusta asialleen.

>>395925
Näkyvyyttä saa sillä, että saa mahdollisimman ison joukon ihmisiä puolelleen. Ihmiset saa taas puolelleen sillä, että saa asiansa vaikuttamaan kannattamisen arvoiselta. Ei joku mölisevä hippilauma aiheuttamassa epäjärjestystä saa yhtäkään tavan tallaajaa ajattelemaan, että "tahtoisinpa kuulua tuohon porukkaan".

04.10.2020 00:23:46 | 00:25:21
#395937 [+-] Piilota Suosittele

>>395925
Sitten kannattaa kyllä miettiä että ollaankohan tässä nyt oikealla asialla? Muutaman ihmisen mielenosoitukset on pikemminkin osoitus siitä, että joukko sekopäitä löysi toisensa netistä ja päätti keksiä tekemistä.

edit: näköjään tuli aika lailla sama asia edellisen kommentoijan kommentissa

04.10.2020 00:45:39
#395941 [+-] Piilota Suosittele

olkiluoto 3 tuottaa tarpeeksi tekemään suomesta hiilineutraalin vaikka maa käyttää jo nyt enemmän kun tuottaa metsien takia

[ 16 viestiä | ]