Rekisteröitynyt 15.10.2017 15:45:59
Nähty 42 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 14 582
Tageja annettu 1 227
Vierailuja 64 264
Medioita 143
Medioiden näyttökerrat 143 061
Plussia 6 240
Saavutuksia 12
+1      
huomenta
oli jääny puolikas olut pöydälle eilen ja just ykkösellä naamaan. lämmin väljähtynyt kalja
23.06.2026 19:59:24
#759159 [+-] Piilota Suosittele

>>759154
No onko siinä ees alkoholia enää ? :D Ei saatana, mä en lähtis kokeilee.

Kaikkein pahin oli joskus teininä kun pistettiin tupakantumpit tölkkii. Sit joku kaato sinne kaljaa ettei se savua. Se kalja pyyhkäs kaikki tuhkat siitä tölkin päältä pois kato. Sit otat siitä huikan.

Sen jälkeen, mä en ikinä ole hyväksyny kaljatölkkiä tuhkiksena. Tai jos olen kylässä jossain missä näin tehdään, niin mä pidän kokoajan oman kaljan kädessäni enkä laske sitä kertaakaan mihinkään kunnes se on double-check tyhjä

[ 5 viestiä | ]