>>759154
No onko siinä ees alkoholia enää ? :D Ei saatana, mä en lähtis kokeilee.
Kaikkein pahin oli joskus teininä kun pistettiin tupakantumpit tölkkii. Sit joku kaato sinne kaljaa ettei se savua. Se kalja pyyhkäs kaikki tuhkat siitä tölkin päältä pois kato. Sit otat siitä huikan.
Sen jälkeen, mä en ikinä ole hyväksyny kaljatölkkiä tuhkiksena. Tai jos olen kylässä jossain missä näin tehdään, niin mä pidän kokoajan oman kaljan kädessäni enkä laske sitä kertaakaan mihinkään kunnes se on double-check tyhjä