Rekisteröitynyt 27.04.2022 16:07:45
Nähty Alle päivä sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 1 325
Tageja annettu 1 627
Vierailuja 3 444
Medioita 100
Medioiden näyttökerrat 56 941
Plussia 2 097
Saavutuksia 14
+1      
Täällä oli puhetta muutama päivä sitten, tästä coopin 8 %:n esanssiliemestä, niin täytyyhä se kokeilla.
15.04.2026 13:05:48 | 13:06:23
#749121 [+-] Piilota Suosittele

>>749115 älä nyt valita ryyb tarvii aina sogeria. tietsä miks es pärisee? kofeini on holsetin turbo mutta SOKERI ON SE POLTTOAINE. nii sama alkoholin kanssa mut sullo vaa vapaastihengittävä suora kutone siks LISÄÄ POLTTOAINETTA ELI VIINAA JA SOKERIA JOS EI PAUKU PUTKESSA NIIN LIIAN VÄHÄN KAKKUA. siks kossubattery on voittajan valinta #kansipahvipaskaks

15.04.2026 16:18:37
#749167 [+-] Piilota Suosittele

5,5%:aan asti saat kunnon kamaa, mutta siitä ylöspäin se pitää jostain hullusta syystä olla käytettyä, eli lähinnä viiniä, eli lähinnä 🤢👌🏾👌🏾

[ 6 viestiä | ]