Rekisteröitynyt 14.04.2018 17:55:15
Nähty 42 päivää sitten
Sukupuoli Muu
Viestejä 32 882
Tageja annettu 2 821
Vierailuja 71 496
Medioita 586
Medioiden näyttökerrat 445 937
Plussia 15 450
Saavutuksia 48
+0      
Menin nukkuu mut mä kuulen jotain huminaa
23.06.2026 01:23:47
#759095 [+-] Piilota Suosittele

>>759091
Mikähän se senkin kohtalo sitten lopulta oli? Vähän vastaavia tyyppejä oon tienny muutamankin ja varmaan molemmat on tätä nykyä pöpilässä eivätkä pääse enää pois. Yks kirjaimellisesti näki ufoja mm. ikkunan takana leijumassa keskellä pihaa, kyttäs ihmisiä ja paineli aivan estoitta täysin ventovieraiden taloihin kysymään lainaa, että saa ostettua sukellustarvikkeet koska niissä on joku venttiili mitä se tarvii rakentaakseen toimivan ufon. Toinen ahdisteli jotakin tyttöä sen verran, että se potkittiin harrastus seurasta pellolle. Ilmeisesti lepäilee tätä nykyä Turun mielisairaalassa. Mitä nyt heitteli kahvinkeittimiä ikkunoista, kun välillä kahvi oli saatanasta, sitten viina olik saatanasta, sen jälkeen tupakka oli saatanasta ja sykli sitten boottas alkuun.

23.06.2026 09:29:29 | 09:43:38
#759104 [+-] Piilota Suosittele

Heräsin puoli horrokseen 9 aikaa ja aattelin et nukun kyllä viä hetken mut samassa pamahti ja mietin heti että pojjaa möykärit on heittäny fresbeen parvekkeelle.
Hämmästyin et siinä pötkötti joku linut selällää ku mulla oli verhot kuitenkin kiinni, jonku heijastuksen se on nähny.
Taidan syödä ton ennen tukihorrosta.
En ees tiä mikä lintu toi on, pitää mennä ottaa selvää.
Naaras tai nuori mustarastas. Päivän itseopiskelut taas hoidettu huhhuh.

[ 4 viestiä | ]