>>759091
Mikähän se senkin kohtalo sitten lopulta oli? Vähän vastaavia tyyppejä oon tienny muutamankin ja varmaan molemmat on tätä nykyä pöpilässä eivätkä pääse enää pois. Yks kirjaimellisesti näki ufoja mm. ikkunan takana leijumassa keskellä pihaa, kyttäs ihmisiä ja paineli aivan estoitta täysin ventovieraiden taloihin kysymään lainaa, että saa ostettua sukellustarvikkeet koska niissä on joku venttiili mitä se tarvii rakentaakseen toimivan ufon. Toinen ahdisteli jotakin tyttöä sen verran, että se potkittiin harrastus seurasta pellolle. Ilmeisesti lepäilee tätä nykyä Turun mielisairaalassa. Mitä nyt heitteli kahvinkeittimiä ikkunoista, kun välillä kahvi oli saatanasta, sitten viina olik saatanasta, sen jälkeen tupakka oli saatanasta ja sykli sitten boottas alkuun.