Rekisteröitynyt 20.10.2017 23:51:13
Nähty 47 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 29 806
Tageja annettu 852
Vierailuja 64 474
Medioita 368
Medioiden näyttökerrat 442 140
Plussia 11 810
Saavutuksia 68
+3      
Formuloiden kulta-aika oli mielestäni vuosina 1995-2010 Ei ollu sähköpaskaa. Ratarajat oli enempiki suosituksia, eikä niiden rikkominen ollu rikos. Nykyään puolet autosta on sähköä, ja kiroilustaki rangaistaan. Kuskit puhuu ku poliitikot ettei nyt vain kukaan suuttuisi.

SIlloin joskus katottiin että kenen perse kestää merivettä.
27.06.2026 13:53:01
#759650 [+-] Piilota Suosittele

Vuosi 95 sen takia, että Senna ja Ratzenberger kuoli vuotta aiemmin Imolassa. Häkkinenki kuoli pariksi minuutiksi. Ellei muistini petä ainoa sen jälkeen kuollut on Jules Bianchi.
Eihän se tietenkään kuolemisen arvoista ole.

27.06.2026 14:20:30 | 14:20:58
#759660 [+-] Piilota Suosittele

Mä en ny muista ketä se niistä oli, mut yks talli keksi miten mestaruuksia voitetaan. Se sijoittui aina neljänneksi tai viidenneksi, koska se ei rikkonut autoaan eikä ajanu ulos. Tuolloin ajettiin niin reikäpäänä, ettei moottorit kestäny taikka tuli enemmän ajovirheitä. Sit se Monsiur Mulqvist joka ei voittanut yhtäkään yksittäistä kilpailua voitti koko mestaruuden

27.06.2026 16:54:59 | 16:55:42
#759684 [+-] Piilota Suosittele

FIA saisi potkia sen hiekkaneekeri vittuun, ja F1 sais ottaa mallia jenkeiltä, NASCARista. Kuskit keskustelemaan ja tarvittaessa vetää turpaan! Jopa driftingissä kuskit käy keskustelemassa kolaritilanteissa, mut nykypäivän F1-primadonnat vain vetävät hamekangasta syvemmälle pilluunsa ja märisevät tuomareille.

[ 10 viestiä | ]