Rekisteröitynyt 20.10.2017 23:51:13
Nähty 47 päivää sitten
Sukupuoli Mies
Viestejä 29 806
Tageja annettu 852
Vierailuja 64 472
Medioita 368
Medioiden näyttökerrat 442 092
Plussia 11 810
Saavutuksia 68
+4      
Oulussa joku sai puukosta. Se on muute jännää ku katsoo otsikoita. Miten niiden sävy muuttu riippuen lähteestä.
Jostain syystä tietyt mediat huutavat heti puukotetun ulkomaalaistaustaa.

On hyvin mielenkiintoista, että miksi kaikissa rikostapauksissa ei toimita samalla tavalla.
27.06.2026 01:46:59
#759599 [+4] Piilota Suosittele

No katsopas kun tässä feministisessä ja tasapäistävässä länsimaisessa todellisuudessa, jossa tällä hetkellä elämme, vain valkoinen heteromies voi olla rasistinen ja paha, muut ovat enemmän tai vähemmän alisteisia. Tämä tasapäistäminen näkyy uutisoinnissa siten, että alisteisen asema rikoksen uhrina voidaan kertoa, mutta rikoksen tekijänä ei, ja sama toisinpäin, eli valkoisen heteromiehen asemaa rikoksen uhrina ei voida kertoa, mutta rikoksen tekijänä voidaan.

Tätä on äänestetty, tätä on saatu.

27.06.2026 11:53:26
#759622 [+1] Piilota Suosittele

Varsinkin kun joku nainen on joukkoraiskattu ja hakattu sairaalaan missä se taisteli hengestään. Sitte uutisessa lukee; "Epäillyt tekijät ovat jo poistuneet ulkomaille, mutta iltalehti ei julkaise tekijöiden nimiä suojellakseen uhria"

Nii koska Mohammed jokaisen tekijän nimessä, niin ei saa antaa lukijalle väärää kuvaa työttömistä maahanmuuttajista jotka syyllistyy raiskausten ohella väkivaltarikoksiin. Pitää suvaita.

27.06.2026 21:43:44
#759737 [+-] Piilota Suosittele

>>759721 No ei.

Mutta eipä ole mediaa missä olisi mölisty oulun räjähtäneistä seksirikoksista. Jopa kylän ainoa homobaari ei ole enää öisin auki. Koska kukaan sieltä yöllä poistuva homppeli ei ole turvassa.

[ 5 viestiä | ]