Nyt turpa kiinni :D
Mä tein just aasialaista jonka kusin täysin. Alkuun meni hyvin, ajattelin kanaa wokkivihanneksissa sekä siihen kookoskermaa ja sipulia/valkosipulia kaveriks. Tässä vaihees ois pitäny olla niinku stop, mut koska känni niin se lähti lapasesta. Naga jolokia joo, kanaliemikuutio, hei mul on pakkasessa pinaattia, näitä pakaste-pinattikuutioita laitetaan neljä :D Mul on myös jalopenoja tääl puol purkkii laitetaan neki ja hei kikkoman soijaa!! Sit emmental juustoa iha vitusti ja.. Sit muistin täs piti kai olla nuudeleitaki joten nyt mulla on vaan vitun tulista kanahässäkkää.
No siitä ei tullut hyvää, mutta ravintoarvojen takia söin kaiken. Ostin tortillalättyjä seuraavana päivänä niin siinä se sörsseli meni helpommin ja maukkaammin. Kun se oli ollu yön yli jääkaapis siitä tuli itseasias parempaa. Tortillan välii ja pari ananaspalaa kaveriks.
Ja @antimateria :D Haista jo kukkanen koska mä tiiän mitä sä sanot :D
