Rekisteröitynyt 23.08.2019 23:46:37
Nähty 48 päivää sitten
Sukupuoli Muu
Viestejä 28 622
Tageja annettu 4 836
Vierailuja 51 406
Medioita 1 956
Medioiden näyttökerrat 1 429 286
Plussia 13 194
Saavutuksia 109
+1      
Tuossa muuten tuli mieleen semmonen juttu, että aikonaan oli rannekelloja jotka "latasivat" itsensä käden liikkeen myötä. Eikös tässä olisi nyt aika hyvä sauma tuottaa täysin saastatonta (tosin itsesaastutusta) energiaa vaikka afrikan neekereille niin ei tarvis tänne rakennella tuulimyllyjä?
04.06.2026 08:24:01 | 08:24:22
#756680 [+1] Piilota Suosittele

>>756676
Enää vettä, Vichy-vettä, proteiinia tai maitoa, ja rannehölkässä ajattelen aina häntääsi.

Joo, pelastetaan maailma itselatautuvilla rannekelloilla, ainoastaan snobit ja spandexit käyttävät urheilu-, kallista tai väärennettyä rannekelloa yleensäkään.

[ 3 viestiä | ]