Rekisteröitynyt 23.08.2019 23:46:37
Nähty 30 päivää sitten
Sukupuoli Muu
Viestejä 28 481
Tageja annettu 4 797
Vierailuja 50 968
Medioita 1 942
Medioiden näyttökerrat 1 395 042
Plussia 13 093
Saavutuksia 108
+0      
Voe hyvän tähären. Paikkakunnalla pyörii kaikki maholliset slussenien taudit niin mullekkin on iskenyt. Ääni honottaa ku sillä tyttöduolla mikä lauleli joskus aikonaan. Korvat rutisee ku nielee ja ku vähän rupes tuntuun poskiontelon puolella tuolla nielussa, että jotain paskaa siellä on niin rääsäsin vähän.

Suuhun muljahti tommonen helevetin iso keltanen limalöntti mikä on sitkeempää ku terva. Meinas mennä vahingossa kurkusta alas, mutta sain silleen nasaali-oraalisesti sylkästyä sen nuuskapurkin pohjalle. Oisko jotain 3 * 2,5 cm. Korkeutta en osaa arvioida. Kellervää, eli joku shankkeri tekee töitään tuolla nokassa. Kumma kyllä, nyt happi kulkee siltä puolelta hyvin. Haluaako joku ostaa ton vai nuolenko tuosta purkin pohjalta maksullisessa livelähetyksessä vaiko käyttäsin liukkarina sille mun pumpattavalle persetapille?

[ 1 viestiä | ]