Rekisteröitynyt 23.08.2019 23:46:37
Nähty 46 päivää sitten
Sukupuoli Muu
Viestejä 28 610
Tageja annettu 4 836
Vierailuja 51 345
Medioita 1 956
Medioiden näyttökerrat 1 422 319
Plussia 13 183
Saavutuksia 109
+0      
Mulla menee aika huonosti ny. Oon ruvennu ihan pistämään aineita päivittäin. Ei ei, en tarkota kenenkään teidän spermaa, hyi helevetti mikä ajatuskin. Eiku mulla kävi semmonen ikävä juttu, että mun pitkäaikainen sokerinamurouva delas ja kun sillä oli fetissi siihen, että mä oon erittäin muhkussa kunnossa. Kuten oon sanonu, niin oon jojoillu painon kans, mutta nyt ku pääsin näin isoon määrään rakastettavaa ja ku rahottaja sitten poistukin kuvioista, niin kinusin R-kioskin takana olevalta jampalta semmosia läskilääkkeitä niin se anto mulle muutaman paketin.

Niiden huonona puolena on se, et pitää tökkiä neulalla itteensä, mutta ei kuitenkaan suoneen niin vähän helepottaa. Ei se mulle mitään ohjekirjoja antanu, mut ku ite kattelin netistä niin pitäis vissiin neljänneskilo lähtä viikossa. Eli vuodessa 13 kiloo. Paskan vitun marijat. Mä piikitän itteeni niin, että se on ainakin 50 kiloo puolessa vuodessa niin pääsen takas markkinoille. Perkelesbiaani :D
[ 0 viestiä | ]