#757785
[+-]
Piilota
Suosittele
Ihana kanava
Ihana kanava
Kyllä tuo ikkuna kaipaa persereikää ja mieluiten venytettynä.
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Ihana kanava
Oppiko apina mitään? Ei. Se on taas kun seuraavat Kelan tuet paukahtaa tilille niin aivan sama meininki taas.
Vihervasemmisto yrittää johdonmukaisesti tuhota valkoisen miehen luoman hyvinvointiyhteiskunnan.
Aika homoa.
Ootko joku perkeleen miljonääri? Melkein 200 € vitun sähkögrillistä, ja erikoisjuustot ja makkarat pelkästään hampurilaiseen!
>>757659
En tiedä, kun en ole mikään heseli, mutta vittupää riidanhaastajan kuulen ja haistan liian läheltä, joten haastelehan puuta & heinää vaikka keskenäs runkkutumppu, moido!
Ihana kanava
>>757600
Lapissa on tilaa, siellä 1/3 osassa suomea asuu alle 5% väestöstä.
Sinne rimpiaavoille, avotunturiin, pirunpelloille, jokiin ja järviin mahtuu hukkumaan monta matua.
Ei siellä eroa huomaa jos levittelee ne tasaisesti pitkin lappia ja estää yhteydet muuhun maailmaan, ensimmäisen talven jälkeen vähintään puolet on korppien, maakotkien , varisten ravintoa, loput haluaa takaisin turvalliseen mosuliin tai mogadishuun.
Valkaisuun Mars!
Ois näyttäny perseenreikää
Parasta nuolla peppureikää
Ihana kanava
Superihanat pirtelökoneet
Painu vittuun ylilaudakuvinesi
Varhaisiin kehitysvaiheisiin ei kuulu olla mitään mieltä omasta sukupuolesta varsinkaan vielä imeväisiässä. Argumentti että lapsi voisi tuntea olevansa väärää sukupuolta ennenkuin osaa edes kunnolla muodostaa lauseita on valhe. Alle muutaman vuoden ikäiset lapset edustavat väistämättä vain fyysistä sukupuoltaan, tai pikemminkään eivät edusta vielä juuri mitään. Ei voida sanoa että lapsi olisi jo syntyessään "syntynyt väärään sukupuoleen".
Ei hassumpi idea, täällä on jo tarpeeksi vuohi / lammaspaimenia lähi-idästä ja afrikasta, ne sinne lappiin paimentelemaan poro, tai lammas laumoja, vaeltelemaan norja-ruotsi-suomi väliä.
Voisi olla heille tutunoloista työtä, mutta samalla vähän vaihtelua, kun kamelin tilalla olisikin poro.
Tietenkin sitten vielä voisi vaikkapa 30.000 matua integroida ahvenanmaalle tuomaan ruotsalaista värinää siihen peruna perseiden maakuntaan.
1/3-osa videoista omia reposteja eiliseltä.
https://luolasto.org/m/68234/
>>757517 Pistäis samalla burkaa tai nigabia vitun kyvytön..
PIERUPYÖRYKÖITÄ
Tää on hieno laji t. Jyri
:D tikut jalkoja
Katsokaa vaikka Meriläisen poikaa...
Miettikää, jos meidän sodassa kuolleet pappamme olisi näkemässä kaiken tämän mielenvikaisuuden ja kuinka siihen oikein kannustetaan.
Miksi me annamme islamin tuhota kaiken sen saavutetun sivistyksen, jonka valkoinen mies loi?
Hitto noi suvakit on tyhmiä.
Ai että kun olisi ollut 3-4 senttiä taaempana, niin kivasti olisi apinakallo osunut tuohon terävään kynnykseen. Menisi töihin saatana.
Olohuone nyrkkeily, mikä mahtava mahdollisuuksien laji!
Voitte veikkailla kuka kaatuessaan halkaisee: A. Kallonsa B. Pöydän C. Sohvan / tuolin selkänojan.
Myöskin löytyy veikkailu kohteita mihin halkaista se kallonsa kuten kynnys, pöydänkulma, tv-taso, lattia, patterin termostaatin nuppi, vai lyökö itsensä ikkunasta / lasipöydästä läpi jne jne...
vittu toi ämmä on idiootti
Kyllä ❤️ rip edelleen Naurunappula🙏
Kato, ihte Digimunmo
Aivopesuahan tuo on, mutta mistä se sai alkunsa ja miten se voi vaikuttaa niin moniin aikuisiinkin?