Rekisteröitynyt 30.06.2017 17:34:36
Sukupuoli Muu (ei se lehmä)
Viestejä 48 561
Vierailuja 86 112
Medioita 6 653
Medioiden näyttökerrat 5 665 035
Plussia 37 080
Saavutuksia 550

jeti saamelaisista
12.06.2026 20:51:44 | 20:53:53
#757635 [+1] Piilota Suosittele

>>757600
Lapissa on tilaa, siellä 1/3 osassa suomea asuu alle 5% väestöstä.

Sinne rimpiaavoille, avotunturiin, pirunpelloille, jokiin ja järviin mahtuu hukkumaan monta matua.

Ei siellä eroa huomaa jos levittelee ne tasaisesti pitkin lappia ja estää yhteydet muuhun maailmaan, ensimmäisen talven jälkeen vähintään puolet on korppien, maakotkien , varisten ravintoa, loput haluaa takaisin turvalliseen mosuliin tai mogadishuun.

roosa meriläinen tykittää
12.06.2026 14:48:18 | 14:51:43
#757569 [+2] Piilota Suosittele

Varhaisiin kehitysvaiheisiin ei kuulu olla mitään mieltä omasta sukupuolesta varsinkaan vielä imeväisiässä. Argumentti että lapsi voisi tuntea olevansa väärää sukupuolta ennenkuin osaa edes kunnolla muodostaa lauseita on valhe. Alle muutaman vuoden ikäiset lapset edustavat väistämättä vain fyysistä sukupuoltaan, tai pikemminkään eivät edusta vielä juuri mitään. Ei voida sanoa että lapsi olisi jo syntyessään "syntynyt väärään sukupuoleen".

jeti saamelaisista
11.06.2026 22:21:12
#757541 [+2] Piilota Suosittele

Ei hassumpi idea, täällä on jo tarpeeksi vuohi / lammaspaimenia lähi-idästä ja afrikasta, ne sinne lappiin paimentelemaan poro, tai lammas laumoja, vaeltelemaan norja-ruotsi-suomi väliä.

Voisi olla heille tutunoloista työtä, mutta samalla vähän vaihtelua, kun kamelin tilalla olisikin poro.

Tietenkin sitten vielä voisi vaikkapa 30.000 matua integroida ahvenanmaalle tuomaan ruotsalaista värinää siihen peruna perseiden maakuntaan.

Jyri tarjoo leukaansa.
11.06.2026 09:34:42
#757456 [+5] Piilota Suosittele

Olohuone nyrkkeily, mikä mahtava mahdollisuuksien laji!
Voitte veikkailla kuka kaatuessaan halkaisee: A. Kallonsa B. Pöydän C. Sohvan / tuolin selkänojan.

Myöskin löytyy veikkailu kohteita mihin halkaista se kallonsa kuten kynnys, pöydänkulma, tv-taso, lattia, patterin termostaatin nuppi, vai lyökö itsensä ikkunasta / lasipöydästä läpi jne jne...

roosa meriläinen tykittää
10.06.2026 21:18:10
#757435 [+6] Piilota Suosittele

Voi jumalauta näitä vajukkeja. Yks kilari mussuttaa paskaa ja muut vaan nyökyttelee; että näin kuuluu ajatella. kellään ei ole munaa sanoa että älä idiootti puhu paskaa.
porukka runkkaa vain ringissä ja haistelee olia pierujaan; että ollaampa me nyt fiksuja ja avarakatseisia.. Niin avoimeet mielet, että aivot jo lipsahtaneet ulos.

Edellinen [ 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 972 ] Seuraava