Perustaja kaljapullonhenki

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.11.2017 16:38:38 Jäseniä 22 Vierailuja 5 157 Medioita 471

ei viddu mage :--DD
ganavalla on oma tunniste urlissa xD

Seek heil :-D Seek heil :-D
Vmdl Vmdl
Betri nygord :DD Betri nygord :DD
täh? täh?
taliban spurdo taliban spurdo
Läskiys Amerikassa Läskiys Amerikassa
Fug :D Fug :D
Benigsen eebbinen madga baginaan Benigsen eebbinen madga baginaan
Puolusdus ammunnad v2 Puolusdus ammunnad v2
sprödö olli sprödö olli
jesus christ how ebin :D jesus christ how ebin :D
Niaset intissä Niaset intissä
Suojeluhälytys Suojeluhälytys
timon ja bumba timon ja bumba
Fugushima Fugushima
bretty good bretty good
SPUUUDROOOO SPUUUDROOOO
Lannisder Lannisder
ebin :D ebin :D
ebin suomi ebin suomi
spurdo :---------D spurdo :---------D
spörde indeed spörde indeed
ES-gauban bärinöitä ES-gauban bärinöitä
Pepe-Dio VS Spurdo-Jojo! Pepe-Dio VS Spurdo-Jojo!
 1 333 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.32 MB, 6 tiedostoa
21.06.2018 17:09:39
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 21.06.2018.

Suuri Paint-foorumiseikkailu

[13933] [pf-seikkailu1.png] [0.21 MB] [530x6408] [] []
pf-seikkailu1.png
[13932] [pf-seikkailu2.png] [0.26 MB] [528x4837] [] []
pf-seikkailu2.png
[13931] [pf-seikkailu3.png] [0.22 MB] [528x7762] [] []
pf-seikkailu3.png
[13930] [pf-seikkailu4.png] [0.21 MB] [568x8288] [] []
pf-seikkailu4.png
[13929] [pf-seikkailu5.png] [0.21 MB] [640x4852] [] []
pf-seikkailu5.png
[13928] [pf-seikkailu6.png] [0.21 MB] [640x5991] [] []
pf-seikkailu6.png

paint-foorumi

 · 

seikkailu

(13)  · 

sarjakuva

(525)  · 

kombo

(12)  · 

vumpalouska

(16)  · 

pata-k

 · 

mahtiankka

 · 

ronank

 · 

havumäki

(9)  · 

kalle

(16)  · 

kallu

(10)
21.06.2018 17:48:47 | 17:49:56
#67650 [+-] Piilota Suosittele

>>67645 Loppukevät 2012.

Paint-foorumin yleinen henki alkoi mennä joskus talvella 2011-2012 aina vain vahvemmin vittuilun ja perseilyn puolelle. Vastakkain olivat pärisijät ja burgerit (ts. ne, jotka vaativat PF:llekin jonkinlaista asiallisuutta). Tää kombo perustuu osin tositapahtumiin ja oli myös viimeinen iso yhteistyöprojekti, jonka PF sai aikaan hyvässä hengessä. Itse lähdin PF:lta alkuvuodesta 2013 ja sivusto kuoli lopullisesti vuoden loppuun mennessä ;___;

21.06.2018 20:22:19
#67714 [+-] Piilota Suosittele

>>67645 Vahvistan Vumpan kertomuksen. Poistuin ite PF:ltä 2012 aikoihin alkuvuodesta, otin osaa vain toiseen osaan.

Tapahtumaketju meni siten, että yksissä tuumin aloimme Vumpan kanssa hölisemään kirjakielellä sekä yltiömäisen kunnioittavasti. Yksitellen painttaajat innostui tästä ja pian foorumilla tuotettiinkin mustaharmaata (erittäin korkeatasoista ja monisävyistä) sarjakuvaa. Tätä kesti viikon puolitoista.

Seuraava burgeraalto oli kun muutama käyttäjä floodasi poneja foorumin täyteen. Sekin oli vain lyhytkestoista.

06.01.2021 15:46:32
#427234 [+-] Piilota Suosittele

Aika entinen ei koskaan palaa.. Mutta on tää vaan pirun kaunista luettavaa lähihistoriamme mullistavimmista hetkistä.

[ 7 viestiä | ]