Perustaja kaljapullonhenki

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.11.2017 16:38:38 Jäseniä 22 Vierailuja 5 154 Medioita 471

ei viddu mage :--DD
ganavalla on oma tunniste urlissa xD

breddy guud breddy guud
Gman Gman
GIRA GUEEN GIRA GUEEN
jonin pv jonin pv
ketsuppi laki ketsuppi laki
Yliluti Yliluti
mämmi mämmi
snibeti snab snibeti snab
korrekti kartta korrekti kartta
herrasmies spörde herrasmies spörde
migä se siellä :DD migä se siellä :DD
Bohjoismaised gieled :DDDD Bohjoismaised gieled :DDDD
Marinespurdo :DDDD Marinespurdo :DDDD
Gyy Gäärme Gyy Gäärme
benis benis
grillillä grillillä
äkkiä siwaan äkkiä siwaan
ruodsi ruodsi
Tässä on maailman suurin spurdo Tässä on maailman suurin spurdo
Pekoni-Spargid :D Pekoni-Spargid :D
Benigsen eebbinen madga baginaan Benigsen eebbinen madga baginaan
reivaava spurdo reivaava spurdo
Benis :--D Benis :--D
Hyviä hommia Hyviä hommia
 1 332 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.32 MB, 6 tiedostoa, 21.06.2018 17:09:39
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 21.06.2018.

Suuri Paint-foorumiseikkailu

[13933] [pf-seikkailu1.png] [0.21 MB] [530x6408] [] []
pf-seikkailu1.png
[13932] [pf-seikkailu2.png] [0.26 MB] [528x4837] [] []
pf-seikkailu2.png
[13931] [pf-seikkailu3.png] [0.22 MB] [528x7762] [] []
pf-seikkailu3.png
[13930] [pf-seikkailu4.png] [0.21 MB] [568x8288] [] []
pf-seikkailu4.png
[13929] [pf-seikkailu5.png] [0.21 MB] [640x4852] [] []
pf-seikkailu5.png
[13928] [pf-seikkailu6.png] [0.21 MB] [640x5991] [] []
pf-seikkailu6.png

paint-foorumi

 · 

seikkailu

(13)  · 

sarjakuva

(525)  · 

kombo

(12)  · 

vumpalouska

(16)  · 

pata-k

 · 

mahtiankka

 · 

ronank

 · 

havumäki

(9)  · 

kalle

(16)  · 

kallu

(10)
21.06.2018 17:48:47 | 17:49:56
#67650 [+-] Piilota Suosittele

>>67645 Loppukevät 2012.

Paint-foorumin yleinen henki alkoi mennä joskus talvella 2011-2012 aina vain vahvemmin vittuilun ja perseilyn puolelle. Vastakkain olivat pärisijät ja burgerit (ts. ne, jotka vaativat PF:llekin jonkinlaista asiallisuutta). Tää kombo perustuu osin tositapahtumiin ja oli myös viimeinen iso yhteistyöprojekti, jonka PF sai aikaan hyvässä hengessä. Itse lähdin PF:lta alkuvuodesta 2013 ja sivusto kuoli lopullisesti vuoden loppuun mennessä ;___;

21.06.2018 20:22:19
#67714 [+-] Piilota Suosittele

>>67645 Vahvistan Vumpan kertomuksen. Poistuin ite PF:ltä 2012 aikoihin alkuvuodesta, otin osaa vain toiseen osaan.

Tapahtumaketju meni siten, että yksissä tuumin aloimme Vumpan kanssa hölisemään kirjakielellä sekä yltiömäisen kunnioittavasti. Yksitellen painttaajat innostui tästä ja pian foorumilla tuotettiinkin mustaharmaata (erittäin korkeatasoista ja monisävyistä) sarjakuvaa. Tätä kesti viikon puolitoista.

Seuraava burgeraalto oli kun muutama käyttäjä floodasi poneja foorumin täyteen. Sekin oli vain lyhytkestoista.

06.01.2021 15:46:32
#427234 [+-] Piilota Suosittele

Aika entinen ei koskaan palaa.. Mutta on tää vaan pirun kaunista luettavaa lähihistoriamme mullistavimmista hetkistä.

[ 7 viestiä | ]