Perustaja Vumpalouska

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 22:07:27 Jäseniä 70 Vierailuja 9 218 Medioita 928

Kanava Paint-taiteelle. Paint-taide ei kuole koskaan!

Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 16 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 16
Enkeli Enkeli
Ansa Ansa
Vesku Vesku
Ripuli-kombo Ripuli-kombo
pako viemäriin pako viemäriin
Paint-joulukalenteri Luukku 4 Paint-joulukalenteri Luukku 4
Läski Paska ja huorat seikkailee Läski Paska ja huorat seikkailee
Haave ammatti Haave ammatti
menetetyt 500 euroa menetetyt 500 euroa
Paint-joulukalenteri 2019: Luukku 23 Paint-joulukalenteri 2019: Luukku 23
Hyvää ystävänpäivää Hyvää ystävänpäivää
Mamumiehen seikkailut 1-6 (Falco) Mamumiehen seikkailut 1-6 (Falco)
Tämmöstä tällä kertaa Tämmöstä tällä kertaa
hattu iinekselle hattu iinekselle
leivänpaahdin leivänpaahdin
Vitsillinen sarjakuva 12 Vitsillinen sarjakuva 12
Saku sammakko. Saku sammakko.
Ylisotaspurdo Ylisotaspurdo
puu jalka sarja kuva puu jalka sarja kuva
Piirsin kännissä mulkun Piirsin kännissä mulkun
pitsanhimo pitsanhimo
Vitsillinen sarjakuva 14 Vitsillinen sarjakuva 14
SIREEK SIREEK
 1 479 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
12.08.2018 16:02:24
[ + 21 - | ]
👑 Plussatuin 12.08.2018.

Muistelua viskilasin ääressä.

[15948] [vaimo.png] [0.11 MB] [672x3325] [] []
vaimo.png

vaimo

(72)  · 

tissit

(1669)  · 

viski

(24)  · 

avioliitto

(10)  · 

vankila

(47)
12.08.2018 18:14:27
#82803 [+-] Piilota Suosittele

>>82791 Miksi ei? Eikö sinulla koskaan käynyt mielesttä että olisi kiva nähdä joku vitsi sarjakuvana? Itsellä monesti, jo lapsena tykkäsin sarjakuvista ja vitseistä. Ja toivoin että joku kuvittaisi vitsejä sarjakuviksi. Ja en nyt meinaa sitä fingerboria (oikeesti, en tykkää siitä sarjiksesta yhtään), vaan oikeesti hauskoja sarjiksia.

12.08.2018 18:20:26
#82807 [+-] Piilota Suosittele

>>82803
Meinasin vain että miksi vain ja ainoastaan noita oikein kiertäneitä ns. wanhoja juttuja. :3
Tykkään itsekin kuvittaa/lukea kuvitettua aiemmin tekstipohjaista juttua.
Fingerpori on mielekäs usealla tasolla.

12.08.2018 19:26:51
#82852 [+-] Piilota Suosittele

>>82807 Itse en tykkää fingerborista koska: piirtotyyli ei miellytä mua ja monesti vitsit on tosi laimeita, tai ne liittyy jollakin tavalla historiaan jolloin pitää tosissaa miettiä että mitä sillä meinataan ja se minusta syö jo itse vitsin arvoa. Uusia vitsejä ei nykypäivänä joka suunnasta pomppaa. Jos sulla on vitsejä/ideoita mitä pitäis toteuttaa, otan toki ilolla vastaan.

14.08.2018 00:36:45
#83165 [+-] Piilota Suosittele

>>82852
Itse en oo yllättävää kyllä tarvinnut etsiä selityksiä niihin historiaan viittaaviin strippeihin; en oo erityisesti lähihistoriasta kiinnostunut mutta ilmeisesti tullut jonkun muun ohessa absorboitua infoa. Muutamaan popkulttuuriin viittaavia oon joutunut kyseleen muilta. :3
Itellä on käynyt välillä mielessä kuvasarjoittaa jotain netin kaskuja/hauskoja sananvaihtoja yms. mutta en oo saanut pitkään aikaan tartuttua kynään 5min pidenpään.
Ei siis niin että tarkoittasin että sun pitää piirtää niistä, mutta imo jostain greentexteistä jne on käyttistä jos tahtoo. :3

14.08.2018 03:46:27
#83171 [+-] Piilota Suosittele

>>83165
Joo. Mua ei taas kaskut kiinnosta. :) piirrän siitä mistä itse olen halunnu piirtää ja se ilmeisesti toimii. En tykkää piirtää surullisia sarjiksia tai pitkiä tarinoita.

[ 10 viestiä | ]