Oi perkele ku olis semmonen if-then simulaattoriklnelaite olemassa...ni laittaisin että year=1985 If nöy tummapakolaisperkele (irak, somppu, syyria, afganistan,turkki)Suomeen Then mimmonen olis meno nyt Härmässä
Ja sitte vois kysästä että kanattiko.
[
4 viestiä
|
]
⭰
jeesus siikaretilaisen evankeliumi :DDDD
Tuukka Virtaperko -kokoelma 3
hommamuumi.png
Läheltäpitimies 1-3, 5-6 (Pastilli_Peku)
Story of Kyösti
Aku Ankka ja Suuri Ponisota
Saunasarjakuva
Ihmemaa Naurunappula 1-2 (Otus)
Joulutarina
tulokkuus
Historiallinen hetki
Nappulan muinainen etusivu
Lol, Keskusta
Tuukka Virtaperko -kokoelma 5
Päivän propaganda-annos. Luolastosta ilman reseptiä.