Kuvakommentti Kuvakommentti
Kulti, kutistin Kardashianit Kulti, kutistin Kardashianit
Jätkä potkasi oikeesti Jätkä potkasi oikeesti
Jabba the Börh Jabba the Börh
Oluttäppäys jeccu kountteroitu Oluttäppäys jeccu kountteroitu
muistutus muistutus
Pingu22 xD (luulin että pingu on vähä retardi mutta tämä on jo v Pingu22 xD (luulin että pingu on vähä retardi mutta tämä on jo v
Purista perseellä normaalisti Purista perseellä normaalisti
Kiukku Trump Kiukku Trump
Gondola ja taivaallinen geometria Gondola ja taivaallinen geometria
Joko minut on mainittu? Joko minut on mainittu?
Pimeyden voimat 2 Pimeyden voimat 2
Ylikomissaario Kisse ohjastaa liikennettä Ylikomissaario Kisse ohjastaa liikennettä
Löydä vain käteen sopiva leuka Löydä vain käteen sopiva leuka
voi minun koira voi minun koira
New Börherican Gothic New Börherican Gothic
Lisää haamutarinoita Lisää haamutarinoita
Joku luolaston vittupää bileissä Joku luolaston vittupää bileissä
rentun ruusu v2 rentun ruusu v2
Sikailu intensifies Sikailu intensifies
Ei jaksa keksiä otsikoita 26 Ei jaksa keksiä otsikoita 26
Matto Matto
Kiitti kaverit! Nyt näkee bändin hyvin! Kiitti kaverit! Nyt näkee bändin hyvin!
grillikesä part.1 grillikesä part.1
 1 087 näyttökertaa, 1 viesti, 1.1 MB, 1 tiedosto
05.07.2018 11:51:15
[ + 2 - | ]

Manageri soittaa Edulle (Edu Kehäkettunen - Espoolainen)


rap

(56)  · 

jumala

(65)  · 

stig

 · 

wallu valpio

 · 

musiikkivideo

(28)  · 

pussihousu

 · 

tauski

(8)  · 

miesvoimistelijat

 · 

tilliä

 · 

vapaamuurarit

 · 

sinep

05.07.2018 12:13:02 | 12:24:46
#71686 [+-] Piilota Suosittele

(Kappale alkaa 6:50)

Espoolainen
_______________

Olen Espoolainen
enkä tiedä miten sporat menee
ja siksi siitä laulan

Oli alkuun Edu ja Dave
ja sen jälkeen vä-ä-äiski
sen jälkeen täysi kaaos
Punavuoren studiolla

Olen espoolainen
mut porvarien riveihin en kuulu
eikä mulla oo kultasta noutajaa
ei kartano-Volvoa
ei ees nalkuttavaa vaimoa
mut oon espoolainen
vapaa espoolainen mies

olen espoolainen
mutta en silti mikään juntti ole
enkä tiedä mitään mistään hesasta

mä hengaan stadissa
enkä eksy ees Kalliossa
mut oon espoolainen
melkein stadilainen mies

olen espoolainen
enkä tiedä miten skurut kulkee
ja siksi mä siitä sjungaan

olen espoolainen mies
nuori ja mahdoton runkkaamaan
en sylje kuppiin en
enkä sylje myöskään perseeseen
olen espoolainen
mutta en kokoomuslainen mies

(välivideo)

olen espoolainen
mutta siit voit syyttää pelkästään mun faijaa
pokas mutsin ja pakeni provinssiin

stryyttas ineen vaan kerran
ja sekin tais olla vahinko
niin syntyi espoolainen
Edu espoolainen mies

[ 1 viestiä | ]