Haavisto-sarjakuva Haavisto-sarjakuva
Ketuttaa Ketuttaa
perus iphonen käyttäjä perus iphonen käyttäjä
Hyvännäkönen Laku-Petra Hyvännäkönen Laku-Petra
Peloton sotapäällikkö M'Bantuve Peloton sotapäällikkö M'Bantuve
Juuri sitä miltä näyttää Juuri sitä miltä näyttää
Toinen maailmansota Toinen maailmansota
SELITTÄKÄÄ SELITTÄKÄÄ
Lepää börheydessä :3 Lepää börheydessä :3
kovat jätkät koodaa oman kääntäjän kovat jätkät koodaa oman kääntäjän
Like father, like son Like father, like son
Intricate implication Intricate implication
Kinosti vitusti Kinosti vitusti
Kaljantai Kaljantai
Pilli Pilli
H♂m♂ntaisauna: What does the slave say H♂m♂ntaisauna: What does the slave say
dab dab
common intrest.jpg common intrest.jpg
oh dan oh dan
Avulias natsi Avulias natsi
Caroline Munro Caroline Munro
IRA IRA
uuuuuh jeaaah! uuuuuh jeaaah!
Tohtori Karhu Tohtori Karhu
 928 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.35 MB, 1 tiedosto, 19.06.2018 13:51:52
[ + 9 - | ]

Proud 3evill

[13791] [png148-3evill-asshole.png] [0.35 MB] [460x629] [] []
png148-3evill-asshole.png

3evill

(6)  · 

gay

(194)  · 

homo

(633)  · 

catfucker

 · 

animal lover

 · 

asshole

(5)  · 

a nice guy

 · 

ritari

(14)  · 

knight

 · 

kissa

(5209)  · 

cat

(106)
19.06.2018 13:54:53
#66917 [+-] Piilota Suosittele

Minä, katkaravainen kusipää, tuomitsemalla ihmisiä jokaisessa vitun käännöksessä. Minä ilmaista itseäni nyt. Tästä lähtien, lopetan kissani, Myrtti, ja tulevat kaapista.


Tästä lähtien, lopetan kissani

Hahhahhah :D Tarkistin vain tränsläättörillä virheet :D

19.06.2018 14:45:54
#66942 [+-] Piilota Suosittele

Se tunne kun hapsi_ oli varannut hotellihuoneen ja tilannut shamppanjat ja ripotellut ruusun terälehtiä eikä ketään koskaan ilmaantunut paikalle ;____; Vähemmästäkin katkeroituu :(

19.06.2018 21:20:49
#67043 [+-] Piilota Suosittele

Niin ja pitää myöntää että "Myrtti" laittoi kyllä repeämään :D Niin lähellä mut ei aivan >:3

Vivamyrt olisi varmaan eeppinen nimi jollekin toiselle tosi persoonalliselle börheälle :3

20.06.2018 01:45:34
#67102 [+-] Piilota Suosittele

>>66999
>>67064

Voi teitä... enkeleitä :3

Tänään heräsin nyt kesken yötä siihen että kutsuin Morttia (taputin peittoa/kylkeäni ja kaikkea) viereen...

No häntä ja häntääkään ei ole kämpässä. Mortti meni maalle että minä voin lähteä juhannusrientoihin viikonloppuna.

Ananasta on kyllä... joitakin asioita ei ananaskaan vaan voi korvata ;3

Öitä.

20.06.2018 02:00:20 | 02:00:38
#67104 [+-] Piilota Suosittele

>>67102
Näet viikonlopun jälkeen vaikeaa unta,
vähän kuin joulu ilman lunta.

Se ei olekkaan vieressäin enää,
se nyt multaa on - lepää.

Pitikö taas juhannuksena vetää perseet olalle,
vittu mitä tuli taas sekoiltua, ja Myrtsi osu kohalle :'(

Taidanpa laittaa Myrtille viimesen naulan,
ja kiedon solmun ympärilleni kaulan.

-3evill 2.7.2018 09:38

20.06.2018 22:32:18 | 22:33:02
#67390 [+-] Piilota Suosittele

>>67102

Mortiton viikko, hui kauhistus ;_____; Alkoi surettaa tuo keskellä yötä hapuilu :<

Toisaalta Mortti saa ulkoilla vapaasti BÖRH (toivottavasti malttaa joskus poistua puskasta kun sä et ole hakemassa) ja huolto ja rabs pelaavat mallikelpoisesti <3 :3 Sun äiti on varmasti onnessaan :3

Ja Maikillekin piristystä ja silmälläpidettävää >:3

20.06.2018 23:28:28 | 23:29:04
#67420 [+-] Piilota Suosittele

>>67390

Kuulemma oli hävinnyt ruokaa ulkokupista vaikka skebbudista ei ollut harmainta hännänpäätäkään näkynyt.



Yöbörheä :33

20.06.2018 23:48:07
#67436 [+-] Piilota Suosittele

>>67433

Kroonista halibulaa potevasta kakkebyllestä sukeutui pesunkestävä itsenäinen kiertolaiskolli. Kuka olisi uskonut? ;333

(Ei varmaan tarvi erikseen sanoa että älä ihmeessä laita mustia farkkuja kun näette seuraavan kerran :333 <3 )

20.06.2018 23:54:42 | 23:57:02
#67444 [+-] Piilota Suosittele

>>67436

Hän aika kaukaa juoksee kun kuulee ääneni, joten siinä menee pari viikkoa ennen kuin hän kouluttaa itselleen uuden tupakinkäärijän. ;3

[ 15 viestiä | ]