Joskus pitää nauraa itsellekin Joskus pitää nauraa itsellekin
Spurdo-Kalevala osa 1 Spurdo-Kalevala osa 1
Sitä samaa teillekin. Ei koske niitä keillä on puoliso Sitä samaa teillekin. Ei koske niitä keillä on puoliso
minttu case minttu case
Puolustusvoimat Puolustusvoimat
Soon >:3 Soon >:3
Sua on just venytetty Sua on just venytetty
Trying To Find A Doctor at an Anti Vaccine Rally Trying To Find A Doctor at an Anti Vaccine Rally
MOAB MOAB
erehtyyhän sitä erehtyyhän sitä
Kisuli Kisuli
Jollakin jäi tanko maahan Jollakin jäi tanko maahan
Jysähti Jysähti
Vituttaa kuin juutalaista suihkussa Vituttaa kuin juutalaista suihkussa
Pääkkäri Pääkkäri
*tink tink* *tink tink*
Kohta paukkuu Kohta paukkuu
Sakurai hoitaa Sakurai hoitaa
vau vau
Juokse, dännänänäänänä Juokse, dännänänäänänä
Painon nosto Painon nosto
"Ihan kuin äidin tekemää" "Ihan kuin äidin tekemää"
Olympia kulta on taattu Olympia kulta on taattu
Hot grills :3 *^_^* Hot grills :3 *^_^*
 842 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 05.06.2018 03:42:44
[ + 3 - | ]

Habanerojen taso on paras

[12961] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [497x700] [] []
tiedosto.jpg

chilit

 · 

tulisuus

 · 

lista

(6)
05.06.2018 16:36:55
#63208 [+-] Piilota Suosittele

>>63129 Hups 10v vanha lista, ei ihme että puuttuu yks jos toinen chili listalta. Juu onhan se "ghost"chilin sukulainen(?), mutta naga morich oli jo tuolloin muistaakseni yli 1,3milj.scovillea/shu, nykyisin naga morich ennätys on +1,5milj scovillea. Sitten on vielä carolina reaper joka on bhut jolokian ja habaneron risteytys myös +1,5milj scovillea.

05.06.2018 17:29:47
#63229 [+-] Piilota Suosittele

Naga Morich SHU 1 000 000
Naga Viper SHU 1 300 000
Trinidad Moruga Scorpion SHU 2 000 000
Carolina Reaper SHU 2 200 000

Nämä scovillet siis niitä joita parhaimmillaan on ollut yksittäisessä marjassa.

05.06.2018 21:49:40 | 21:51:14
#63345 [+-] Piilota Suosittele

>>63208 aika pieniä on erot kuitenkin. The Bhut jolokia (IPA: [ˈbʱʊt.zɔˌlɔkiˌja]), also known as ghost pepper, ghost chili, U-morok, red naga, naga jolokia, and ghost jolokia... Ihan samoja kaikki

[ 12 viestiä | ]