Remonttitarvikkeet Remonttitarvikkeet
Christmas SCP Christmas SCP
doing it wrong doing it wrong
Kova japsi äijä Kova japsi äijä
Hitler itkee Hitler itkee
:3 :3
Ihana nainen Ihana nainen
brasilia knows how win brasilia knows how win
Keskusta, työläisen puolella 🤦‍♂️ Keskusta, työläisen puolella 🤦‍♂️
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 12 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 12
highway to heaven highway to heaven
Vittu kun olen hihnassa Vittu kun olen hihnassa
Koskettava tarina Koskettava tarina
Auschwitzin vankien uima-allas hyppylaudalla Auschwitzin vankien uima-allas hyppylaudalla
kokous kokous
Onnea Marille loppuelämään Onnea Marille loppuelämään
korona passi korona passi
OISPA PAISTINPANNU ;D OISPA PAISTINPANNU ;D
Ne pienet erot, osa2. Ne pienet erot, osa2.
Gun Meme Review Gun Meme Review
Valokuva joka todistaa että savupiippua ei koskaan ollutkaan Valokuva joka todistaa että savupiippua ei koskaan ollutkaan
Lonkeroauto Lonkeroauto
turri turri
omnomnom omnomnom
@-
 613 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 25.05.2018 13:57:36
[ + 5 | ]

Sanopa kerrankin vielä "GDPR" ...

[12323] [gdpr.jpg] [0.06 MB] [760x535] [] []
gdpr.jpg

gdpr

 · 

samuel

 · 

jackson

(8)  · 

pulp

 · 

fiction

 · 

tietosuoja

 · 

asetus

25.05.2018 21:44:06
#59876 [+-] Piilota Suosittele

59873


La mort à l'incroyant! Vive la RGPD! Le Bäng!

Mutta joo... tässä on pitänyt käydä monella asiakkaalla puhumassa GDPR:stä ja jokusen lakimiehen (oman ja asiakkaiden) kanssa myös. Ja kuunnella asiakkaiden aivan laidasta laitaan meneviä tulkintoja GDPR:stä.

Nyt sitten odotetaan sitä, kun
- Tsiljoona vasemmisto/oikeisto -intopäätä saa jossain ryhmässä päähänsä, että joku firma on "vääräuskoinen"
- Sitten masinoivat kyseiseen firmaan GDPR:n oikeuttamat tietojen kyselyt ja sen pohjalta tekevät pyyntöjä tulla unohdetuksi (oli sitten yrityksellä tarve pitää tilaus-/takuu-/reklamaatio-/laskutustietopohjaisesti ko. henkilön tietoja tai ei)

Ja sitten tekevät valituksen yrityksestä ja masinoivat myös verenhimoisen median nykytermein "tuhoamaan" kyseisen yrityksen.

25.05.2018 22:31:29 | 22:32:00
#59920 [+-] Piilota Suosittele

59901


Kyllä, näin. Mutta kuukausi on lyhyt aika, kun "mielipuolten FB-ryhmä" iskee muutamalla tuhannella kyselijällä esimerkiksi jonkin pienen MV-Sähkötyö -yrityksen kimppuun. Ihan vain, koska MV-nimi ja "aivan pakko olla tekemistä jonkun muun MV-jutun kanssa". Siinä sitten mies ja koira yrittävät vastailla kun oikeita töitäkin pitäisi tehdä ja tiedot on tallennettu sinne, tänne ja tonne. Ja GDPR:stäkin kuultiin 24.5. Kymmenen uutisista.

Mielenkiinnolla kyllä katselen ja kuulostelen, että miten "kansa reagoi".

[ 5 viestiä | ]