>>759655 Voin sanoa että karjalanpiirakka, jonka päällä on loimulohta, meetwurstin viipale sekä emmental juusto päälle maistuu aika messevältä. Tän kokosia karjiksia ei montaa tarvi syödä. Ukkelin mukaan toi lohi säilyy 3-4 päivää jääkaapis. Tosin voi olla ettei huomiseks jää kuin jämät
>>759669 Sun pitäis nähä se ukkeli. Sillä ei ole siis minkään firman essua päällä, vaan työmiehen mustissa vaatteissa täysin harmaa merirosvoparta ja tuuhea tuhkan harmaa tukka kuin rokkitähdellä. Siitä siis huokuu sellanen fiilis että minä en kumarra ketään eikä vittuakaan kiinnosta miltä näytän :D Se on siis vanha ukko, ei löydy goooglettamalla siitä kuvaa kun sitä ei somet kiinnosta. Hieno mies, olen ennenkin ostanut ja aina vitun hyvää kalaa. Koskaan ei ole mennyt kuivaksi. Nytkin se veteli reteesti röökiä kun menin morottamaan :D
3 viikkoa kulkenu kouvolasa. Siellä on aina sama ukko. Samalla bussipysäkillä juomassa kaljaa samat vaatteet päällä. Tosin yks päivä se oli saanu massia jostai. Sillä oli original ananas. Tai se oli ottanu juoksut. :D
>>759670 Vähän samantyyppinen kundi oli kans aikoinaa Välivainion(neekeripakastimes asuvat tietää) K-raudalla myymässä kärkkäreitä ja lihapiirakoita mutta oli vaan kalju.
[
11 viestiä
|
]
⭰
Juuh elikkäs, tacotorstai
nuudelipitsa
Juhannuksen tarjoilut
Ei tiedä kenen persees ne on ollu...
Tahdon vain haukun :3
Ok?
Veli teki jekun
Tilasi ruokaa
Hygienia kohdillaan
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Juhannusmättöjä
wokkikanahässäkkä
Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret
Timppa
Mohammetin paskat riisit
kaljaa voi kaikki juoda
Juuh elikkäs
Arvatkaa kuka?
Sairas mielesi teki tempun
Krapulamättöhaaste
Tämmönen päivä
Hävikkisäkki 2,5€/kg, miksi näitä ei ole muissa kaupoissa?