Kuvat ei näy saatana Kuvat ei näy saatana
Persitalibanit Persitalibanit
emmää mitään emmää mitään
Jokeri Venäjällä Jokeri Venäjällä
ilta digimummon kanssa ilta digimummon kanssa
sähköauton webasto sähköauton webasto
Ihana nainen Ihana nainen
Uusi kitara Uusi kitara
matkalle mukaan matkalle mukaan
Ben ZyklonKyklop Ben ZyklonKyklop
Videokokoelma Videokokoelma
mä japanissa mä japanissa
Tissit Tissit
kana kana
black friday black friday
Mun viikonloppu Mun viikonloppu
Stephen Hawking harrastelemas Stephen Hawking harrastelemas
joulun hittilahja joulun hittilahja
sairaan nopee sairaan nopee
Tissit Tissit
minä menen nyt minä menen nyt
Ihana mies Ihana mies
ne huijas ne huijas
Muistoja Muistoja
 113 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto, 27.06.2026 14:00:18
[ + 1 | ]

Loimulohen ukkeli myi lohta

[88949] [tiedosto.jpg] [0.39 MB] [1605x1088] [] []
tiedosto.jpg

loimulohi

 · 

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

kaljaa

(38)  · 

karjalanpiirakka

27.06.2026 14:11:59
#759658 [+-] Piilota Suosittele

>>759655
Voin sanoa että karjalanpiirakka, jonka päällä on loimulohta, meetwurstin viipale sekä emmental juusto päälle maistuu aika messevältä. Tän kokosia karjiksia ei montaa tarvi syödä. Ukkelin mukaan toi lohi säilyy 3-4 päivää jääkaapis. Tosin voi olla ettei huomiseks jää kuin jämät

27.06.2026 14:56:53 | 14:57:51
#759670 [+-] Piilota Suosittele

>>759669
Sun pitäis nähä se ukkeli. Sillä ei ole siis minkään firman essua päällä, vaan työmiehen mustissa vaatteissa täysin harmaa merirosvoparta ja tuuhea tuhkan harmaa tukka kuin rokkitähdellä. Siitä siis huokuu sellanen fiilis että minä en kumarra ketään eikä vittuakaan kiinnosta miltä näytän :D Se on siis vanha ukko, ei löydy goooglettamalla siitä kuvaa kun sitä ei somet kiinnosta. Hieno mies, olen ennenkin ostanut ja aina vitun hyvää kalaa. Koskaan ei ole mennyt kuivaksi. Nytkin se veteli reteesti röökiä kun menin morottamaan :D

27.06.2026 15:22:04
#759676 [+-] Piilota Suosittele

>>759670 No tuo pitäisi todella nähdä. :D

3 viikkoa kulkenu kouvolasa. Siellä on aina sama ukko. Samalla bussipysäkillä juomassa kaljaa samat vaatteet päällä. Tosin yks päivä se oli saanu massia jostai. Sillä oli original ananas. Tai se oli ottanu juoksut. :D

27.06.2026 16:47:10
#759682 [+-] Piilota Suosittele

>>759670 Vähän samantyyppinen kundi oli kans aikoinaa Välivainion(neekeripakastimes asuvat tietää) K-raudalla myymässä kärkkäreitä ja lihapiirakoita mutta oli vaan kalju.

[ 11 viestiä | ]