Fiksattu Fiksattu
Roolipelaaja koiruli Roolipelaaja koiruli
Tossukuva Tossukuva
Muistoja isästä Muistoja isästä
Tehokkain liitin materiaaliin Tehokkain liitin materiaaliin
 Kapteenin kotsa  Kapteenin kotsa
fobba fobba
DRG - M1000 endurance DRG - M1000 endurance
Kesäkukkanen :3 Kesäkukkanen :3
Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Ajankohtaisuus Ajankohtaisuus
Lilliputti Lilliputti
Tietokana Tietokana
psykoosit tulille psykoosit tulille
Huoneen savumäärästä päätellen yritetty muutaman kerran Huoneen savumäärästä päätellen yritetty muutaman kerran
Tietokonevirhe <3 Tietokonevirhe <3
Täydellisen nuoren herrasmiehen hyvät tavat Täydellisen nuoren herrasmiehen hyvät tavat
Ducktails Ducktails
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
pitkä setä pitkä setä
Muinainen jojo-temppuilija Muinainen jojo-temppuilija
Pissaa paimenpoikaan. Pissaa paimenpoikaan.
--_-- --_--
Adi Adi
 39 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto, 27.06.2026 14:00:18
[ + 1 | ]

Loimulohen ukkeli myi lohta

[88949] [tiedosto.jpg] [0.39 MB] [1605x1088] [] []
tiedosto.jpg

loimulohi

 · 

ruoka

(403)  · 

mättö

(67)  · 

kaljaa

(37)  · 

karjalanpiirakka

27.06.2026 14:11:59
#759658 [+-] Piilota Suosittele

>>759655
Voin sanoa että karjalanpiirakka, jonka päällä on loimulohta, meetwurstin viipale sekä emmental juusto päälle maistuu aika messevältä. Tän kokosia karjiksia ei montaa tarvi syödä. Ukkelin mukaan toi lohi säilyy 3-4 päivää jääkaapis. Tosin voi olla ettei huomiseks jää kuin jämät

27.06.2026 14:56:53 | 14:57:51
#759670 [+-] Piilota Suosittele

>>759669
Sun pitäis nähä se ukkeli. Sillä ei ole siis minkään firman essua päällä, vaan työmiehen mustissa vaatteissa täysin harmaa merirosvoparta ja tuuhea tuhkan harmaa tukka kuin rokkitähdellä. Siitä siis huokuu sellanen fiilis että minä en kumarra ketään eikä vittuakaan kiinnosta miltä näytän :D Se on siis vanha ukko, ei löydy goooglettamalla siitä kuvaa kun sitä ei somet kiinnosta. Hieno mies, olen ennenkin ostanut ja aina vitun hyvää kalaa. Koskaan ei ole mennyt kuivaksi. Nytkin se veteli reteesti röökiä kun menin morottamaan :D

27.06.2026 15:22:04
#759676 [+-] Piilota Suosittele

>>759670 No tuo pitäisi todella nähdä. :D

3 viikkoa kulkenu kouvolasa. Siellä on aina sama ukko. Samalla bussipysäkillä juomassa kaljaa samat vaatteet päällä. Tosin yks päivä se oli saanu massia jostai. Sillä oli original ananas. Tai se oli ottanu juoksut. :D

[ 10 viestiä | ]