SMW Custom Music - Nightwish - Ever Dream SMW Custom Music - Nightwish - Ever Dream
Kotimatkalla Kotimatkalla
suuri johtaja suuri johtaja
THL THL
killdozer killdozer
kiina kiina
Vitun koskettelijat Vitun koskettelijat
röyyh röyyh
Unholy black metal 2 Unholy black metal 2
taitoluistelua taitoluistelua
Mökillä Mökillä
Venäjän jakolinjat sodan jälkeen. Venäjän jakolinjat sodan jälkeen.
tohtorilla on asiaa tohtorilla on asiaa
uutuus sarja uutuus sarja
hapsi ja todellisuus hapsi ja todellisuus
Bro Wanted Manygoat Bro Wanted Manygoat
hernekeittomunkki hernekeittomunkki
A.y.p.s 5 A.y.p.s 5
Robert Tepper - No Easy Way Out - YM2151+SegaPCM Arrange Robert Tepper - No Easy Way Out - YM2151+SegaPCM Arrange
Pesäpalloa Pesäpalloa
Kiitos SDP Kiitos SDP
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
Setä ja ilves Setä ja ilves
 39 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.39 MB, 1 tiedosto, 27.06.2026 14:00:18
[ + 1 | ]

Loimulohen ukkeli myi lohta

[88949] [tiedosto.jpg] [0.39 MB] [1605x1088] [] []
tiedosto.jpg

loimulohi

 · 

ruoka

(403)  · 

mättö

(67)  · 

kaljaa

(37)  · 

karjalanpiirakka

27.06.2026 14:11:59
#759658 [+-] Piilota Suosittele

>>759655
Voin sanoa että karjalanpiirakka, jonka päällä on loimulohta, meetwurstin viipale sekä emmental juusto päälle maistuu aika messevältä. Tän kokosia karjiksia ei montaa tarvi syödä. Ukkelin mukaan toi lohi säilyy 3-4 päivää jääkaapis. Tosin voi olla ettei huomiseks jää kuin jämät

27.06.2026 14:56:53 | 14:57:51
#759670 [+-] Piilota Suosittele

>>759669
Sun pitäis nähä se ukkeli. Sillä ei ole siis minkään firman essua päällä, vaan työmiehen mustissa vaatteissa täysin harmaa merirosvoparta ja tuuhea tuhkan harmaa tukka kuin rokkitähdellä. Siitä siis huokuu sellanen fiilis että minä en kumarra ketään eikä vittuakaan kiinnosta miltä näytän :D Se on siis vanha ukko, ei löydy goooglettamalla siitä kuvaa kun sitä ei somet kiinnosta. Hieno mies, olen ennenkin ostanut ja aina vitun hyvää kalaa. Koskaan ei ole mennyt kuivaksi. Nytkin se veteli reteesti röökiä kun menin morottamaan :D

27.06.2026 15:22:04
#759676 [+-] Piilota Suosittele

>>759670 No tuo pitäisi todella nähdä. :D

3 viikkoa kulkenu kouvolasa. Siellä on aina sama ukko. Samalla bussipysäkillä juomassa kaljaa samat vaatteet päällä. Tosin yks päivä se oli saanu massia jostai. Sillä oli original ananas. Tai se oli ottanu juoksut. :D

[ 10 viestiä | ]