bussi matka bussi matka
Pyöräilessä tulee... Pyöräilessä tulee...
Rauhan sopimus Rauhan sopimus
Valitintti Valitintti
Leikkisällä tuulella Leikkisällä tuulella
battis battis
Veikeä Landsknecht Veikeä Landsknecht
Täytin raviolin väärin Täytin raviolin väärin
Kuulostaa tutulta Kuulostaa tutulta
Facebookki-laulu Facebookki-laulu
RASMUS RASMUS
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
Läpsytiläps Läpsytiläps
Lätty lätisee Lätty lätisee
lapsi tulossa lapsi tulossa
Jonnet ei tiiä mistään mitään Jonnet ei tiiä mistään mitään
Jos vielä tätä uutta pokemonia Jos vielä tätä uutta pokemonia
Uusi termospullo Uusi termospullo
Käsitöissä Käsitöissä
Vaarallinen pölypallo Vaarallinen pölypallo
Mummi ei Mummi ei
Ilon ja onnen Rinne Ilon ja onnen Rinne
Nyt tulee hyvää kuvaa Nyt tulee hyvää kuvaa
salamyhkäinen :3 salamyhkäinen :3
 248 näyttökertaa, 2 viestiä, 2.64 MB, 1 tiedosto, 16.05.2026 16:04:59
[ + 1 | ]

ei vittu sieläkö se mun kymppimilline

[88231] [cf12c5351cc738cb-h264-sd.mp4] [2.64 MB] [640x1136] [27.63s] [] []

auto

(729)  · 

kytkinkoppa

 · 

10mm

 · 

hylsy

 · 

hups

(12)
16.05.2026 16:38:59
#753906 [+-] Piilota Suosittele

Ehkä se laatikko kannattaisi kuitenkin käyttää irti, siellä saattaa olla paineasetelman pultit vielä löysällä, ei kai tuo hylsy olisi muuten sinne unohtunut?

[ 2 viestiä | ]