Unplugged router Unplugged router
Opetusvideo Opetusvideo
Get over it! Get over it!
Apu maaseudulla Apu maaseudulla
Äärioikeisto ei ole uhka ja muita valheita Äärioikeisto ei ole uhka ja muita valheita
Ylen alennustila. Ylen alennustila.
hoitaja mittaa kuumeen hoitaja mittaa kuumeen
Sauna-apu Sauna-apu
Yhristelmä Yhristelmä
Voi jumalauta :D Voi jumalauta :D
Minä vahingossa Minä vahingossa
Elokapinapropagandaa. Elokapinapropagandaa.
2040-luvun persu 2040-luvun persu
...syö lapsensa. ...syö lapsensa.
Mölyapina Mölyapina
Kesäkuva :3 Kesäkuva :3
isot munat isot munat
Jumankekka homo sarjii Jumankekka homo sarjii
Väkevää asiaa Väkevää asiaa
Hullutuksia tänään ja eilen! Hullutuksia tänään ja eilen!
yllätyshali :3 yllätyshali :3
Maailman ensimmäinen hengittävä tietokone Maailman ensimmäinen hengittävä tietokone
Ruotsalainen hapsi Ruotsalainen hapsi
Lisää pakolaisia! T. Vasemmisto Lisää pakolaisia! T. Vasemmisto
 320 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 11.05.2026 23:23:23
[ + 0 | ]

Soinin ajatuksia

[88111] [tiedosto.png] [0.19 MB] [826x912] [] []
tiedosto.png

timo soini

(17)  · 

perussuomalaiset

(81)
12.05.2026 05:29:29
#753131 [+7] Piilota Suosittele

Soini vois nyt pitää turpansa kiinni, vitun petturi, vaikka homoja ja idiootteja sekä rikollisia on siinä puolueessa eniten, silti, se on paras valinta Suomelle kun ei ole kunnon vaihtoehtoja. Suomessa ei ole kunnon oikeistoa paitsi pari tyyppiä.

12.05.2026 13:35:33
#753160 [+3] Piilota Suosittele

>>753097 Kyllä minä sen ymmärrän, että Soini on katkera, mutta sitä minä en ymmärrä (tai kyllä minä senkin varsin hyvin ymmärrän, kröhvassarilehdistökröhm) miksi ne kaikki Soinin katkerat somepostaukset Persuista pitää aina vääntää uutiseksi asti? Somaliporukka hakkasi, ryösti ja lopuksi vielä puukotti sivullista ihmistä Vantaalla, mutta siitä ei juttua saatu aikaan.

12.05.2026 15:45:11
#753168 [+1] Piilota Suosittele

>>753160 No eiköhän se ole jo aikahyvin yleisessä tiedossa, että
meidän media on aavistuksen vasemmalle kallellaan.
Joten tottakai ne kuvittelee, että entisen persun sanalla olisi jotain painoarvoa.
Saadaan kivasti lähetysaika täytettyä, ettei tarvi uutisoida mitään ikävää, joka
taas ei varmasti sada omaan laariin.

12.05.2026 22:47:11
#753240 [+-] Piilota Suosittele

Timpalla on tauti, mutta Timppa ei välitä. Mä vaikka löisin vetoo siitä, että se kyttää jotain homopornoa pitkin öitä ja kun hoksaa sen olevan syntiä niin puhdistautumisrituaaliin kuuluu sössöttäminen julkisuudessa.

Sillon ku persut nous eduskuntaan niin olihan se jytky. Mutta kun herra ei halunnut valtiovarainministerin salkkua niin teki kaikkensa, vittu kaikkensa, että pääsee ulkoministeriksi ja jenkkeihin rukousaamiaiselle. Millään muulla ei ollu mitään merkitystä. Hyppäs pois perustamastaan persuista. Perusti siniset. Potkittiin vittuun siitäkin sitten. Jätkä siellä kattelee Tynkkystä aamusta iltaan ja vispaa menemään >:X

[ 7 viestiä | ]