south park south park
Lumitöihin Lumitöihin
Ipi&Sepi Ipi&Sepi
Sinne menee eläkerahat Sinne menee eläkerahat
Ukaasi Ukaasi
Läski Paska on naistenmies Läski Paska on naistenmies
big billy big billy
Muutama webm 33 Muutama webm 33
Kiusaantuminen Kiusaantuminen
Tavaraa myynnissä ilman tupakkaa ja pornoa Tavaraa myynnissä ilman tupakkaa ja pornoa
Kissi beatbox Kissi beatbox
Ei tiedä kenen persees ne on ollu... Ei tiedä kenen persees ne on ollu...
Kissen waifu Kissen waifu
Hinnasto Hinnasto
työhakemus työhakemus
Se paskiainen joka tappoi sinut fortnitessa Se paskiainen joka tappoi sinut fortnitessa
Jamalin stringit Jamalin stringit
stfu stfu
BURN BURN
Ihana nainen Ihana nainen
Ähläm sähläm Ähläm sähläm
Mee siitä manlet Mee siitä manlet
Seposta on moneksi Seposta on moneksi
Voisinko päästä nukkumaan myös Voisinko päästä nukkumaan myös
 412 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.66 MB, 1 tiedosto, 27.04.2026 08:26:05
[ + 0 | ]

Ihana vaimo

[87693] [a6ZY862_460sv.mp4] [3.66 MB] [460x816] [65.46s] [] []

nainen

(2354)

läski

(489)

usa

(202)

ruoka

(403)
27.04.2026 12:29:30
#751079 [+3] Piilota Suosittele

>>751077 Pahasti veikkaan, että jätkä on feeder joista on ollu jo puhetta täälläkin.
Lihottaa eukon sellaseen kuntoon, että se ei enää kykene menemään mihinkään.

Joku iso häiriö korvienvälissä, jota ei oikein pysty järjellä selittämään, että miksi
vitussa.

27.04.2026 13:48:50
#751082 [+1] Piilota Suosittele

>>751079
Joskus näin sellaisenkin dokkarin missä tyttö lihosi tahtomattaan. Sillä oli aivoissa häiriö, joka ei tuottanut täynnä olemisen tunnetta. Vittumaista pitää painoa balanssissa kun on jatkuva nälkä.

Toki, tässä mediassa tuskin siitä on kyse. Joko feederi tai tolla on jonkin tason syömishäiriö

27.04.2026 13:56:35
#751084 [+1] Piilota Suosittele

>>751082 Tuollanen känkkäränkkä siitä, ettei muka saa sapuskaa viittaa kyllä pahaan häiriöön.
Jätkän ehkä tahaton feederi ominaisuus tuskin on auttanut.

27.04.2026 21:03:19
#751132 [+-] Piilota Suosittele

>>751123 Tämä on toinen mahdollisuus mitä veikkaan ja miehen kannalta
se kaikista huonoin. Menee varmasti koko palkka mitä ikinä sitten tienaakaan
tuon kurkusta alas.

[ 9 viestiä | ]