Kalle tietää! Kalle tietää!
Paardit on parhaat :D Paardit on parhaat :D
kehitys kehittyy kehitys kehittyy
Oy vey Oy vey
Skidmark Skidmark
no onko? no onko?
Earth-chan Abuse Earth-chan Abuse
Oma peitto Oma peitto
Suomen somaliliitto Suomen somaliliitto
Keski ostkiko Keski ostkiko
Paita Paita
jumala olkoon suuri jumala olkoon suuri
Game of Cookies Game of Cookies
Joulukalenterin luukku 16: Joulumies Joulukalenterin luukku 16: Joulumies
Witold Pilecki - Inmate 4859 Witold Pilecki - Inmate 4859
Joulugondola Joulugondola
Throw that C-word around Throw that C-word around
joulusnib joulusnib
anna sormesi :3 anna sormesi :3
Kissagifejä Kissagifejä
Mickey Mouse - The Karnival Kid ( Mickey Mouse - The Karnival Kid (
Kuvaotokset #2 Kuvaotokset #2
Protecin jouluruno 2017 Protecin jouluruno 2017
Apua :( Apua :(
 411 näyttökertaa, 9 viestiä, 3.66 MB, 1 tiedosto, 27.04.2026 08:26:05
[ + 0 | ]

Ihana vaimo

[87693] [a6ZY862_460sv.mp4] [3.66 MB] [460x816] [65.46s] [] []

nainen

(2354)

läski

(489)

usa

(202)

ruoka

(403)
27.04.2026 12:29:30
#751079 [+3] Piilota Suosittele

>>751077 Pahasti veikkaan, että jätkä on feeder joista on ollu jo puhetta täälläkin.
Lihottaa eukon sellaseen kuntoon, että se ei enää kykene menemään mihinkään.

Joku iso häiriö korvienvälissä, jota ei oikein pysty järjellä selittämään, että miksi
vitussa.

27.04.2026 13:48:50
#751082 [+1] Piilota Suosittele

>>751079
Joskus näin sellaisenkin dokkarin missä tyttö lihosi tahtomattaan. Sillä oli aivoissa häiriö, joka ei tuottanut täynnä olemisen tunnetta. Vittumaista pitää painoa balanssissa kun on jatkuva nälkä.

Toki, tässä mediassa tuskin siitä on kyse. Joko feederi tai tolla on jonkin tason syömishäiriö

27.04.2026 13:56:35
#751084 [+1] Piilota Suosittele

>>751082 Tuollanen känkkäränkkä siitä, ettei muka saa sapuskaa viittaa kyllä pahaan häiriöön.
Jätkän ehkä tahaton feederi ominaisuus tuskin on auttanut.

27.04.2026 21:03:19
#751132 [+-] Piilota Suosittele

>>751123 Tämä on toinen mahdollisuus mitä veikkaan ja miehen kannalta
se kaikista huonoin. Menee varmasti koko palkka mitä ikinä sitten tienaakaan
tuon kurkusta alas.

[ 9 viestiä | ]