Avgn Avgn
Missä aamupala! >:3 Missä aamupala! >:3
Garfield Gameboy'd COMPLETE Garfield Gameboy'd COMPLETE
There's something about Miriam There's something about Miriam
Jimbon järkytys Jimbon järkytys
Hei timo Hei timo
Helikopterit käyntii Helikopterit käyntii
Olet rasisti jos äänestät persuja Olet rasisti jos äänestät persuja
Ipa Ipa
zappity zibbity zop zappity zibbity zop
Joogaa Joogaa
not amused <:3 not amused <:3
RAWR valkoinen peto :3 RAWR valkoinen peto :3
Nyotengu Nyotengu
minä pelastan sinut <:) minä pelastan sinut <:)
ei mennyt suunnitelmien mukaisesti :3 ei mennyt suunnitelmien mukaisesti :3
Mustalainen Mustalainen
Big Basil Big Basil
KUSIN SUN KEITTOON KUSIN SUN KEITTOON
tyhmä kysymys tyhmä kysymys
Olkaa hyvät Olkaa hyvät
lemböölen imaami lemböölen imaami
budjetti tacoja budjetti tacoja
Kouluterveydenhoitajalla. Kouluterveydenhoitajalla.
 362 näyttökertaa, 5 viestiä, 9.3 MB, 1 tiedosto, 25.04.2026 19:42:24
[ + 1 - | ]

Avaruus on hassu paikka

[87665] [1272.mp4] [9.3 MB] [576x1024] [102.00s] [] []

nasa

(18)  · 

feikki

(23)
26.04.2026 13:03:26
#751011 [+-] Piilota Suosittele

Minusta pitäs lähettää vaikka 2 tuommosta kuuluisaa salateoreetikkoa jotka uskoo siis että avaruuslennot on kusetusta. Ois mielenkiinoista nähdä että mikä niiden mielipide olisi sen reissun jälkeen vai keksiskö ne vieläkin jotain.

26.04.2026 13:07:52 | 13:08:13
#751014 [+-] Piilota Suosittele

>>751011
Sanovat että FBI pakotti ne salaiseen hollywoodin studioon jossa simuloitiin avaruusseikailu jotta mä luulisin käyneeni avaruudessa. Niil oli iso green screen avaruusaluksen ikunan takana jotta ne vois kusettaa että maapallo ois muka pyöreä

26.04.2026 13:19:45
#751017 [+-] Piilota Suosittele

>>751014 mulla on semmonen fiilis että sinne kuun ymparys matkalle lähetettiin joku sateliitti ja niiden "astronauttinäyttelijöiden" kuvaus tehtiin greenscreenillä, tää on mun paras veikkaus

26.04.2026 13:24:39
#751019 [+1] Piilota Suosittele

>>751017
Tajuatko sä että ne green screen huijaukset tehtiin tekoälyllä ? Noi sun linkkaamat foliohatut ei siis arvostele aitoa avaruuslentoa vaan tekoälyllä tehtyä feikkiä ? Ja ne luuli sitä aidoksi ?

[ 5 viestiä | ]