kiva heppu kiva heppu
False Positive - Sentinel (2/2) False Positive - Sentinel (2/2)
Look at this person Look at this person
I'm You, Dickhead I'm You, Dickhead
apu apustaja ärälä apu apustaja ärälä
maitoohhh maitoohhh
valinta valinta
Oi ei Oi ei
Synkassa Synkassa
suami suami
Päivän tietopläjäys Päivän tietopläjäys
Kissagifejä Kissagifejä
he never scored he never scored
Kiinalainen pyykinpesuainemainoa Kiinalainen pyykinpesuainemainoa
Vilttiostoksilla Vilttiostoksilla
Ötökän elämää Ötökän elämää
Pikku hämppivideo Pikku hämppivideo
Helvetin hiki HD gif Helvetin hiki HD gif
Ettekö pidä junista Ettekö pidä junista
suuri peruna suuri peruna
Elämän tarkoitus Elämän tarkoitus
jugurttia XDD jugurttia XDD
Infini-City Infini-City
Vastaus ylimmiltä voimilta Vastaus ylimmiltä voimilta
 362 näyttökertaa, 5 viestiä, 9.3 MB, 1 tiedosto, 25.04.2026 19:42:24
[ + 1 - | ]

Avaruus on hassu paikka

[87665] [1272.mp4] [9.3 MB] [576x1024] [102.00s] [] []

nasa

(18)  · 

feikki

(23)
26.04.2026 13:03:26
#751011 [+-] Piilota Suosittele

Minusta pitäs lähettää vaikka 2 tuommosta kuuluisaa salateoreetikkoa jotka uskoo siis että avaruuslennot on kusetusta. Ois mielenkiinoista nähdä että mikä niiden mielipide olisi sen reissun jälkeen vai keksiskö ne vieläkin jotain.

26.04.2026 13:07:52 | 13:08:13
#751014 [+-] Piilota Suosittele

>>751011
Sanovat että FBI pakotti ne salaiseen hollywoodin studioon jossa simuloitiin avaruusseikailu jotta mä luulisin käyneeni avaruudessa. Niil oli iso green screen avaruusaluksen ikunan takana jotta ne vois kusettaa että maapallo ois muka pyöreä

26.04.2026 13:19:45
#751017 [+-] Piilota Suosittele

>>751014 mulla on semmonen fiilis että sinne kuun ymparys matkalle lähetettiin joku sateliitti ja niiden "astronauttinäyttelijöiden" kuvaus tehtiin greenscreenillä, tää on mun paras veikkaus

26.04.2026 13:24:39
#751019 [+1] Piilota Suosittele

>>751017
Tajuatko sä että ne green screen huijaukset tehtiin tekoälyllä ? Noi sun linkkaamat foliohatut ei siis arvostele aitoa avaruuslentoa vaan tekoälyllä tehtyä feikkiä ? Ja ne luuli sitä aidoksi ?

[ 5 viestiä | ]