Vittu on hapokasta Vittu on hapokasta
Jätkät en malta oottaa Jätkät en malta oottaa
Tou-kan :D Tou-kan :D
ayy lmaoille ayy lmaoille
akustus anka akustus anka
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
DMC5 DMC5
komentaja kittenson komentaja kittenson
kissa ja nugetit kissa ja nugetit
Kicked in the dick Kicked in the dick
Meinas mennä töihin Meinas mennä töihin
Goldstein records Goldstein records
Paransi ulkonäköään imagolaseilla Paransi ulkonäköään imagolaseilla
Aika haistella Aika haistella
Dolan lyö (alk.per. nimi ei tiedossa) Dolan lyö (alk.per. nimi ei tiedossa)
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Taulu hitleristä Taulu hitleristä
Se ainoa oikea Hitler-kolikko Se ainoa oikea Hitler-kolikko
Muumion ranskalaiset (alk.per. nimi ei tiedossa) Muumion ranskalaiset (alk.per. nimi ei tiedossa)
Nii saatana Nii saatana
Epsanja Epsanja
Totuuden teksti Totuuden teksti
Keksi Keksi
Pihvi etsii olennaista Pihvi etsii olennaista
 349 näyttökertaa, 5 viestiä, 8.01 MB, 1 tiedosto, 08.04.2026 16:11:16
[ + 1 | ]

Mystinen paketti artemiksella

[87275] [998.mp4] [8.01 MB] [576x1024] [65.50s] [] []

artemis

(9)  · 

foliohattu

(18)  · 

salaliittoteoria

(10)  · 

apinaa koijataan

 · 

tietämättömyys

08.04.2026 19:25:35 | 19:35:04
#747715 [+1] Piilota Suosittele

Tää on surkuhupaisaa ihmisiltä jotka eivät tiedä avaruuslennoista mitään, mutta silti pitävät tälläsiä ihan totena koska se löytyi netistä niin sen on pakko olla totta! :D Mitään ei tiedetä avaruudesta taikka rakettitieteestä mutta feikiksi huudetaan koska netistä löyty videoita! :D

(Ja mikään laser, taikka muu valonlähde ei voi tuottaa punaista täplää, juuh ihan feikki on ^^ Sekä kuvanlaadussa ei tietenkään voi olla mitään vikaa eikä mitään koskaan blurrata tai sensuroida joten tää on pakko olla feikki video :D)

Enää puuttuu @pölle jonka mukaan ihmiskunta ei ole voinut kehittää mitään ratkaisua joka kestää tuhansien asteiden lämpötiloja. Ja vaikka kuinka sille tarjoaa dataa tarjottimella niin ei se nyt vaan oo mahdollista, vaikka sankari itse ei tuntiakaan ole lukenut rakettitiedettä vaikka sille sen näyttäis :D



Ja lopukwsi, Pölle tosiaan ihan tosissaan, siis aikuisten oikeasti luulee että Artemis II:ssa käytettiin tokmannilta ostettuja 50e aurinkopaneeleja :D EI NE VOI KESTÄÄ MITÄÄN tosiaan kaverilta, joka luulee niitä 50e paneeleiks :D

Miljardit ei riitä, puhutaan BILJOONISTA miten jenkit, NASA, ryssät ja koko maailma kusettaa ihmisiä eikä mikään auronkopaneelien suojamekanismi voi toimia :D



Tässä sen näkee, kuinka vitun helppo ihmisiä on ohjailla :D Uskokaa vaan kaikkeen mitä netistä löytää :D

08.04.2026 19:31:28
#747718 [+2] Piilota Suosittele

>>747715 Ulinan määrä on vakio. Vaikkakin edelleen löytyy ulisijoita koronarokotteesta. Jone Nikula jätti kolesteroli lääkkeen omin nokkinesa pois ja sai sen takia sydärin. Ja kommentti kentässä kiljuttiin että rokotteen vika.

Suurin osa ihmisistä on oikeasti helvetin tyhmiä.

08.04.2026 19:37:23
#747721 [+1] Piilota Suosittele

>>747718
Suurin osa näistä on todellakin ihmisiä, jotka eivät ymmärrä aiheesta mitään. Sitte kun koronasta ei THL:n tai mikään virallinen uutisointi kelpaa (KOSKA NE KUSETTAA :D) niin etsitään vaihtoehtoisia vastauksia. Onhan se ihan vitun selvää, että ryssien trollit ja muutkin nettitrollit vaan ruokkii tätä :D Ja nää uskoo, tottakai ne uskoo kun netissä sanottiin näin!!!!!

(Mutta THL tai muu virallinen kanava EI kelpaa :D)

08.04.2026 20:05:30 | 20:08:04
#747735 [+1] Piilota Suosittele

>>747725
Viimeeks mulle selitettiin että Van Allenin magneettikehä maapallon ympärillä polttais ja säteilis paskaksi joka vitun raketin sekä aurinkopaneelin joka sitä yrittää läpäistä. Paras oli just se että kuulemma 50e aurinkopaneeleja käyttivät artemiksessa, sekä kusetuksen takia laukaisivat miljardien raketin taivaalle jotta kaikki uskois että siel ois muka ihmisiä lennolla

(ja syy on se, että Iranin sota maksaa enemmän ku yks kuulento joten jenkit kusettaa ja rahaa on tuhlata miljardeja tälläsii kusetuksiin koska Iranissa rahaa palaa enemmän :D @pölle vaan ei ymmärrä ettei jenkkien todellakaan kannattais hassata satoja miljardeja feikki-kuulentoihin samalla kun käydään sotaa, mutta jos tosiaan kaveri luulee että kaikki avaruuslennot on ollu kusetusta niin mikäs siinä. Näin idiooteja kusetetaan, eikä ne koskaan tule hyväksymään sitä että he itse ovat se kohde, jota tässä kusetetaan)

Sit ku näille laittaa Van Allenin vyöhykkeestä faktoja, ettei se tosiaan ole 360 asteen pallovyöhyke vaan tosiaan sitä voidaan väistää avaruslennon suunnitteluvaiheessa niin SE EI KELPAA!!! Koska se on sanottu wikipediassa niin mulle sanotaan että mä kuulemma uskon kaikkea mikä löytyy googlella :DDDDDDD

https://en.wikipedia.org/wiki/Van_Allen_radiation_belt

Ja mitä nää tekee ? Uskoo asioita, jotka ne löysi netistä ^^ Hihhih !

[ 5 viestiä | ]