Lemmy22 Lemmy22
Nurjalaiset porohomot Nurjalaiset porohomot
twitch twitch
Koriste-esine Koriste-esine
Thanks Obama Thanks Obama
Mina ei ummarra Mina ei ummarra
Konservatisimi kunniaan Konservatisimi kunniaan
rusakko vai metsäjänis? rusakko vai metsäjänis?
Vuodet verottaa Vuodet verottaa
kisu mittailee lounastansa kisu mittailee lounastansa
Viikonlopun naurut Viikonlopun naurut
Abe Abe
Onglema Onglema
Halutaan ostaa fregatti Halutaan ostaa fregatti
Itämeren mafia Itämeren mafia
Kun katseemme kohtaavat Kun katseemme kohtaavat
the king is dead the king is dead
TIR TIR
Ratsastaja Ratsastaja
Football derp Football derp
Tivolissa on hauskaa Tivolissa on hauskaa
cosplay propelli cosplay propelli
Let me play you the song of my peoples :3 Let me play you the song of my peoples :3
biolgoian dunnilla :D::DDDDDDDDDDDD biolgoian dunnilla :D::DDDDDDDDDDDD
 283 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.7 MB, 1 tiedosto, 08.04.2026 06:51:02
[ + 0 | ]

Hapsi teki laulun pihvistä ja musta

[87257] [tiedosto.mpg] [2.7 MB] []

hapsi

(209)  · 

mr pihvi

(6)  · 

digimummo

(43)  · 

paskaa

(159)  · 

suno ai

(5)  · 

luolasto

(149)
08.04.2026 20:09:27 | 20:12:41
#747736 [+-] Piilota Suosittele

>>747596
Se on just näin ku
>>747642
sen sano.

Mutta joo, sehän on just tommosta geneeristä punkkipaskaa niin kaikkihan se kuulostaa samalle. Sitte ku Suno AI:lla vääntää näitä niin tottakai se ottaa inspiraatiota kaikista niistä sampleista mitä sille on annettu. Sama juttu ku vedät jotakin norjalaista oksennusmurinametallia niin ei niitä erota kukaan toisistaan. Sama juttu poppimusan kans. Ennen sentään saatto äänestä erottaa vaikka Britneyn ja Christinan, mutta nykyään kaikki kuulostaa aivan loputtomasti samalle.

Ite asiassa nykymusa on semmosta, että kaikki vetää vaan yhtä ja samaa paskaa menemään eikä ketään tunnu kiinnostavan. Ennen sentään oli vaikka Rollarit tai King Diamond jotka veti omaa settiään. Toisesta tuli sitten mainstreamia jonka jälkeen kaikki alko kuulostaan samalle. Kai se on jotakin jutkujen laskutoimituksia, että ku tehään tarpeeks monta poikapändiä niin väki vaan kuuntelee ja ostaa levyjä vaikka kukaan ei erota niitä toisistaan.

Niin.. tästäpä tulikin mieleen se Catalinan poikabändi. Tossa stoori silleen lyhkäsesti vähän oiottuna :D



>>747596
ps. Ettet sä nyt sekottais vähän ku tähän?

[ 3 viestiä | ]