Mitoosi Mitoosi
Kauniita unia Gabe Kauniita unia Gabe
Surprise! Surprise!
Sammakkosäilyke Sammakkosäilyke
Mal Malloy Mal Malloy
Kyllä minä niin loukkaannuin Kyllä minä niin loukkaannuin
Tombstone - Drunk Ringo Vs Doc - I'm Your Huckleberry (HD) Tombstone - Drunk Ringo Vs Doc - I'm Your Huckleberry (HD)
timothyn vastaus timothyn vastaus
Ja sitten ydinaseiden räjäytys kerralla Ja sitten ydinaseiden räjäytys kerralla
watermelon kfc watermelon kfc
Ehdotus Ehdotus
..Miten monopoli toimii ..Miten monopoli toimii
Teuvolla on asiaa Teuvolla on asiaa
iines sheivannu iines sheivannu
Stop! Stop!
Hääjuhla Hääjuhla
Ei saa mennä Ei saa mennä
M41A Pulse Rifle M41A Pulse Rifle
Musakissa Musakissa
Se on tulossa Se on tulossa
Hulluus on henkilökohtaista Hulluus on henkilökohtaista
Juhla Mokkaa Juhla Mokkaa
Koirulanssi Koirulanssi
ainoastaan hyvä :3 ainoastaan hyvä :3
 283 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.7 MB, 1 tiedosto, 08.04.2026 06:51:02
[ + 0 | ]

Hapsi teki laulun pihvistä ja musta

[87257] [tiedosto.mpg] [2.7 MB] []

hapsi

(209)  · 

mr pihvi

(6)  · 

digimummo

(43)  · 

paskaa

(159)  · 

suno ai

(5)  · 

luolasto

(149)
08.04.2026 20:09:27 | 20:12:41
#747736 [+-] Piilota Suosittele

>>747596
Se on just näin ku
>>747642
sen sano.

Mutta joo, sehän on just tommosta geneeristä punkkipaskaa niin kaikkihan se kuulostaa samalle. Sitte ku Suno AI:lla vääntää näitä niin tottakai se ottaa inspiraatiota kaikista niistä sampleista mitä sille on annettu. Sama juttu ku vedät jotakin norjalaista oksennusmurinametallia niin ei niitä erota kukaan toisistaan. Sama juttu poppimusan kans. Ennen sentään saatto äänestä erottaa vaikka Britneyn ja Christinan, mutta nykyään kaikki kuulostaa aivan loputtomasti samalle.

Ite asiassa nykymusa on semmosta, että kaikki vetää vaan yhtä ja samaa paskaa menemään eikä ketään tunnu kiinnostavan. Ennen sentään oli vaikka Rollarit tai King Diamond jotka veti omaa settiään. Toisesta tuli sitten mainstreamia jonka jälkeen kaikki alko kuulostaan samalle. Kai se on jotakin jutkujen laskutoimituksia, että ku tehään tarpeeks monta poikapändiä niin väki vaan kuuntelee ja ostaa levyjä vaikka kukaan ei erota niitä toisistaan.

Niin.. tästäpä tulikin mieleen se Catalinan poikabändi. Tossa stoori silleen lyhkäsesti vähän oiottuna :D



>>747596
ps. Ettet sä nyt sekottais vähän ku tähän?

[ 3 viestiä | ]