Turvenuijalle vettä Turvenuijalle vettä
Yo dawg... Yo dawg...
Double fail Double fail
Piiperi Piiperi
Rosmo Rosmo
Ikimuistoinen yö. Ikimuistoinen yö.
Harvinainen valokuva Mersun syntymästä Harvinainen valokuva Mersun syntymästä
Pyöräilijät Helsingissä? Pyöräilijät Helsingissä?
Meth Meth
Hätä-kissa leipälaatikossa Hätä-kissa leipälaatikossa
Pilalla Pilalla
Koskettava tarina siiasta Koskettava tarina siiasta
Niin! >:3 Niin! >:3
muutama webm 13 muutama webm 13
Nutella Nutella
Haulikon lataaminen tyylillä Haulikon lataaminen tyylillä
Onko muille tullut vastaavaa vai onko ihan kusetusta? Onko muille tullut vastaavaa vai onko ihan kusetusta?
Kaikista pahimpia rikollisia Kaikista pahimpia rikollisia
Julius Julius
Nykäsen Matti Nykäsen Matti
Jekkuja 2 Jekkuja 2
Ignored Ignored
Kaikkensa antoi Kaikkensa antoi
Kissakuvia Kissakuvia
 398 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.32 MB, 1 tiedosto, 07.04.2026 17:00:13
[ + 2 - | ]

😂

[87251] [tiedosto.png] [0.32 MB] [720x1612] [] []
tiedosto.png

huoli

 · 

hullusta

07.04.2026 17:58:35
#747433 [+4] Piilota Suosittele

vasemmiston ja vihreät vois lakkauttaa aivan turhanpäiväisinä puolueina.. sdp ajaa samat asiat ja yhtä huonosti.

07.04.2026 18:05:32
#747436 [+5] Piilota Suosittele

>>747433 Yhistää kyllä hyvin molempien huonotpuolet.
Valmiina ajamaan valtion ja yksityiset konkkaan viherhömpötyksellä ja jakamaan nekin velkarahat
kaikille muille paitsi rehellisesti vähäosaiselle kantasuomalaiselle.

07.04.2026 20:51:10
#747496 [+-] Piilota Suosittele

>>747483 Ei sitä turhaan ole tosiaan jaettu sitä ei kiellä kukaan.
Eiköhän pointtina ollutkin, että nykyinen tekee säästökuuria edellisen jäljiltä.

Ongelmana se, että edelleen pitäisi tehdä vitusti lisää leikkauksia, mutta kenelläkään
ei ole selkärankaa tehdä sitä, koska saattaisi yhteys omaan hillotolppaan katketa.

07.04.2026 22:18:54
#747540 [+2] Piilota Suosittele

>>747526 mikä on oikea paikka? noh maahanmuuttajien tuet ja elätys, mutta mikä muu.. niin että siitä oikeasti saataisiin satojen miljoonien säästöjä? se ei ole helppo rasti.. minun mielestäni hallitus on leikannut kaikesta... liian vähän! >:)

07.04.2026 22:30:44
#747544 [+2] Piilota Suosittele

>>747540 Jotenkin tunne, että porukka ei tajua sitä, että kuinka lujaa pitäs viellä
leikata että päästäs edes lähelle tarvittavaa tasoa tuloissa ja menoissa.
Sdp ja vasurit tarjoaa nykyisten leikkausten kylkeen viellä kivoja veronkorotuksia, jotka
siirtyvät juurikin vähempiosaisten iloksi, koska nousseet kulut siirretään aina tuotteeseen.

07.04.2026 22:34:47 | 22:34:58
#747548 [+2] Piilota Suosittele

>>747542 No justhan tuostakin älähdeltiin, että järjestöjen rahotuksiin
ei saa kajota, koska hillotolpat.

Tuolla on senverran iso ongelma, jota ei varmaan saadakkaan ratkaistua suomalaisten toimesta, koska
kukaan ei halua vapaaehtoisesti luopua ilmaisesta rahasta. Että se siitä suomalaisten korruptiovapaudesta...

08.04.2026 16:02:31
#747635 [+-] Piilota Suosittele

Minja näyttää niin kauniilta, mutta pään sisällä on jotain niin rumaa.

Tietysti panisin, sen jälkeen kertoisin puoluekantani.

[ 16 viestiä | ]