Lepakkomies Lepakkomies
Howdy pardner Howdy pardner
söpö vasa söpö vasa
psykoosimittari psykoosimittari
Meillä taitaa olla sama suunta Meillä taitaa olla sama suunta
lapset lapset
Kylpy kutisti minut >:3 Kylpy kutisti minut >:3
Pamputin 2 Pamputin 2
Hönö 50 Hönö 50
putoaminen putoaminen
Asiaa nyrkittämisestä Asiaa nyrkittämisestä
Greta Greta
Mars Mars
Miehiset miehet Miehiset miehet
Munien paistoa Munien paistoa
Antti Rinne pekonipasta Antti Rinne pekonipasta
Pyöritystä Pyöritystä
Lihava nainen Lihava nainen
mielenosoitusta mielenosoitusta
hupsista <:3 hupsista <:3
sykkii sykkii
Mersumiehen kurjuus Mersumiehen kurjuus
aki ja markku aki ja markku
Elmer1 käy kaupassa Elmer1 käy kaupassa
 363 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.86 MB, 1 tiedosto, 02.04.2026 18:33:10
[ + 7 - | ]

Ääntä silti lähtee

[87143] [tiedosto.mp4] [0.86 MB] [256x144] [31.63s] [] []

anarkisti

(8)  · 

narkki

(27)  · 

hengitys

 · 

huora

(184)
03.04.2026 07:58:10
#746552 [+1] Piilota Suosittele

>>746463 Kiitos neutraalista kommentista! Olen poliittisesti vasemmalla, silti maahanmuuttoa ja uusliberaalihomoilua vastaan. Erittäin suomenmielinen konservatisti joka vastustaa EU:sta lähtien kaikkea ulkovaikutusta ja globalismia.

En äänestä, koska aidosti Suomen kansan edun mukaista puoluetta ei ole olemassa.

Jatkuva poliittinen taistelu vasemman ja oikean välillä on sumentanut ihmisten mielet. Tämä polarisaatio ei tule hyödyttämään meitä.

[ 8 viestiä | ]